Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den.
Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den.
Jag tycker att den är alldeles för simpel och tråkig. Knapparna är inte alls spännande, färgen du har valt är inte heller särskilt tilltalande. Headern är inge vidare eftersom det bara är en taskigt inklippt tjej som ser vindögd ut och text på den.
↗ till inläggetSom jas sa tidigare då jag kommenterade din sida: Centrera hela designen så att den kommer till mitten,Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den.
byt färg på länkarna och sänk radavståndet lite.
Nu när jag tänker på det så tycker jag att du ska ändra hovern i menyn.
Sedan tycker jag att du ska byta bort headern mot något annat (håller med Baranoi om att tjejen faktiskt är "taskig inklippt"), samt byta sidans färgtema till något mer tilltalande.
Okej, jag ska försöka att förbättra den när jag hinner. Ska tänka på det ni sagt ;P
den var fin, vilket webbhotel andvände du??
↗ till inlägget1 Asp Hostden var fin, vilket webbhotel andvände du??
↗ till inläggetVad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den.
Ny bakgrund tycker jag. Men annars såg den bra ut.
Gästboken funkar inte, den vill att jag ska ladda hem php-dokumentet xD
↗ till inläggetGästboken funkar inte, den vill att jag ska ladda hem php-dokumentet xD
Antagligen för att Dellans webbhost (1 Asp Host) inte stödjer PHP.
Annars Dellan, om du planerar att ha filendelser som .php så föreslår jag att du byter host till byethost eller
awardspace. 1 Asp Host verkar inte stödja PHP och därmed inte din gästbok.
Rekomenderar byethost. De är riktigt bra och har många tjänster som gratis och betalningar.
Men det bästa av allt är ju att man får bra webbserver som gratis. Ex 250MB i utrymme
Hos webb.se får man gratis subdomän för hemsidan.
↗ till inläggetFin, men störande att jag kom till fuska.nu när jag tryckte på slumpad länk.Vad tycker ni om min hemsida? Jag tar gärna emot kritik så att jag kan förbättra den.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in