↗ till inläggetjag har det till GC :P
Ok det föklarar allt :P
Lycka till endå :)
Tack :)
jag har kommit till första templet ;)
Svåraste?
Hmm.... Original-Zelda och
Link's Awakening tror jag nog.
Majoras mask,
jag tycker att Zelda 2 o 1 är svårast men Zelda 2 har ju rankast som dt svårast Zelda spelet.
oot
zelda 2
Zelda 2
Titta så många som skrivit! Ser ut som om jag missat myyyyyyyyyyyyccccccccccccckkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeettttt!!!!!!!!!!!
Ha, ha!!!!!!
↗ till inläggetStickTitta så många som skrivit! Ser ut som om jag missat myyyyyyyyyyyyccccccccccccckkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeettttt!!!!!!!!!!!
Ha, ha!!!!!!
↗ till inlägget↗ till inläggetStickTitta så många som skrivit! Ser ut som om jag missat myyyyyyyyyyyyccccccccccccckkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeettttt!!!!!!!!!!!
Ha, ha!!!!!!
Hajick! Snälla ... låt julens frid vara!
↗ till inlägget↗ till inläggetTitta så många som skrivit! Ser ut som om jag missat myyyyyyyyyyyyccccccccccccckkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeettttt!!!!!!!!!!!
Ha, ha!!!!!!
Stick
Hajick! Snälla ... låt julens frid vara!
Juste!
Jag tycket oot
svåraste är nog majoras mask har inte klarat det än men ocraina of time var inte lätt precis heller tog mig ungefär en månad att klara den
Första och andra så j*vla svåra. Och att dansa i Oracle of ages jag hatar det
Av dom jag spelat; Majoras Mask.
Det är så jobbigt att man har tid på sig!
Majoras Mask är det jobbigaste enligt mig ;)
Zelda 2, men mest för jag verkligen tycker att det är det ända zelda spelet som suger, zelda 1 är ju hyffsat svårt. man bara börjar spela utan att få veta något överhuvudtaget
Jag tyckera att Majoras mask och wind waker är svårast!
Att många tycker Majora's Mask är så svårt kom som en liten överraskning för mej.
Jag tycker alla är mer eller mindre svåra. MEN, Zelda 1 och Zelda 2 - Adventure of Link är svårast. Så grymt svårt, så fort jag försöker komma längre, blir det pang bom och Link dör. Ibland blir jag så förbannad på det att jag stänger av spelet utan ett ord, går och lägger mej på min säng och läser nånting. Sen tar ju TP sin tid också. Det är väl inte för att det är så svårt, utan för att det är ett långt spel.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in