💬
Logga in
Fuska.se

Runescape

18 svar · startad

Trådstartare #1

Tycker ni att den christmas event var bra i år??

Själv tycker jag att den är jätte bra och kul med snowman figters. :medieval:

Senast ändrad:

LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!
Trådstartare #3
↗ till inlägget

LoL den sög lika hårt som resten av jagex updates! WOW! man kan bygga en snögubbe wow! SÅ COOLT man fick ingen item!

Man fick vist en item.

har ÅRETS xmas event kommit!?? var kan man göra den?? :o

↗ till inlägget

har ÅRETS xmas event kommit!?? var kan man göra den?? :o

nära draynor village,japp de här årets söög totalt! :angry:
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man fick vist en item.

vad fick man då. jag fick i alla fall bara ett move
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man fick vist en item.

Man fick en emote och en item som heter snow globe, om du skaka den så kommer dete lite snö runt omkring dig och den fyller på snön i din väska.
19 Dec 2007
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Man fick vist en item.

Man fick en emote och en item som heter snow globe, om du skaka den så kommer dete lite snö runt omkring dig och den fyller på snön i din väska.

Ja, och du kan använda den när christamas är över, jag gillade det.

Ganska kul men f*n att dom har gjort så många uppdateringar.har slutat för länge sen på grund av det

21 Dec 2007

den var väl lite onödigt lätt i år. kul att man kan ha snö året om, however.

den suger

Det var väll endå lite sådär trevlig update ^.^ Men inte den bästa <.<

Japp detta årets sög totalt man fick en sån man skakar sen ser man ett hus wow va coolt!LOL

Trådstartare #14
↗ till inlägget

Japp detta årets sög totalt man fick en sån man skakar sen ser man ett hus wow va coolt!LOL

Hålla, alla kanske tycker att den inte suger totalt, det finns verkligen vissa som tycker att den är bra.
2 Jan 2008

Alla jagex uppdateringar suger, dom tar bort allt som går att tjäna pengar på .. och alla rare items droppar ju som f*n i pris ... de suuger enda som finns att göra e att keke farma slayer till 99 o sälja whips .. får man typ 200mil på .. however så har jag slutat pga alla crappy updates

4 Jan 2008

Man fick en snow globe + en emote men helt booring jag e lv 73, 2 M VÄRDA SAKER BOORING !

5 Jan 2008

X-mas Eventet var kul typ någon timme men sedan tröttnade man på det.

6 Jan 2008

Jag missade årets Christmas-event, men det ser ut som att jag inte missade så mycket med tanke på att flera säger att den inte var så bra. ;)

7 Jan 2008

Hela rs e dåligt nu för pk e borta å sön event suger :angry: hela rs e sabbat jövla

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in