En omstylad bil
Före och efter
konsten i att göra om bilar med ps är att få det att se verkligt ut, vilket din inte gjorde. :/
fina idéer dock. :)
Iron ta bort scanlinesen iaf gör dom mindre synliga så skulle den vara snyggare.
En ny jag gjorde nyss.
http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/Signaturer/Abstractsig.jpg
Vad tycks ? :)
en mer futuristisk font skulle passa bra. ;)
7/10
Jag med min El bas och tomteluva! =) och en annan..
↗ till inlägget10/10 :PJag med min El bas och tomteluva! =) och en annan..
Tack !
Va så lite så.. :)
Tänker göra en high-tech layout till en hellgate f*n site så jag behövde använda lite olika tutorials för att lära mig stilen i photoshop. Så nu har jag mixtrat med egen gammal kunskap och massa olika tutorials och kom fram till mitt resultat :
Skulle gärna vilja ha kommentarer iom att jag ska göra en website layout med den här stilen fast inte på ett sådant extremt ripping sätt.. :)
[Edit] glömde bilden, hihi :P
Nossload: Liten? Och Kontrasten verkar vara ganska hög längst ner och längst upp. Själv gillar jag inte den så mycket.. Skulle se bättre ut om du gjorde bakgrunden transparent. Signaruten ser också bättre ut då.
6/10
<----- 1-10?
10/10
Fality som har gjort den eller ? :P
Vad tycker ni om min nya avatar då?
<-----
↗ till inläggetNossload: Liten? Och Kontrasten verkar vara ganska hög längst ner och längst upp. Själv gillar jag inte den så mycket.. Skulle se bättre ut om du gjorde bakgrunden transparent. Signaruten ser också bättre ut då.
6/10
Jo men som sagt.. det ska inte vara för att just sigen ska vara okej för tänk på att det ska bli en layout till en sida och därmed måste jag hitta en fin bakgrunds färg..
↗ till inläggetSnygg ram, fina färger, ful text, render med konstiga kontraster, ful bakgrund och scanlines som absolut inte passar.Tänker göra en high-tech layout till en hellgate f*n site så jag behövde använda lite olika tutorials för att lära mig stilen i photoshop. Så nu har jag mixtrat med egen gammal kunskap och massa olika tutorials och kom fram till mitt resultat :
Skulle gärna vilja ha kommentarer iom att jag ska göra en website layout med den här stilen fast inte på ett sådant extremt ripping sätt.. :)
[Edit] glömde bilden, hihi :P
4/10
↗ till inläggetDen var snygg :cool:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in