💬
Logga in
Fuska.se

Spel

13 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hej. Jag fick PS3 i julklapp med spelet "The Darkness". Jag gillade inte riktigt det spelet, så jag ska köpa ett nytt. Jag funderar på att köpa något av dessa : "Ratchet And Clank (Den Nya),Resistance eller Assassins creed. Vilken tycker ni att jag ska köpa ? Ni får gärna föreslå fler bra spel. MVH // neXo

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Hej. Jag fick PS3 i julklapp med spelet "The Darkness". Jag gillade inte riktigt det spelet, så jag ska köpa ett nytt. Jag funderar på att köpa något av dessa : "Ratchet And Clank (Den Nya),Resistance eller Assassins creed. Vilken tycker ni att jag ska köpa ? Ni får gärna föreslå fler bra spel. MVH // neXo

Jag har kört Assassins Creed på en EB Games butik när vi var i stockholm med klassen,och jag blev helt galen i det ville spela det hela tiden :)

Så jag tycker du ska köpa AC.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Assasins Creed, helt klart!

26 Dec 2007
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

okej bra. Har fått lite pengar av mormor så jag ska nog köpa ett till spel. Vilket tycker ni att jag ska köpa ?

ratchet and clank är roligt ;P,

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6

Håller med dig :) Köpte det! Fett roligt och bra me svenskttal :) Tack så väldigt mkt

27 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

jag ska till game och köpa ps3 men jag har inte tästat så ¨många spel bara motorstorm och ett formelet spel men jag gillar acthon spel och skutar spel vet nån nåt bra spel av dem 2 sakerna (säge inte guitar hero 3 bara för det har jag på wii)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Gh 3 är ju roligt ta det ;)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Call of Duty 4, skitkul både i Singelplayerkampanjen och online. Assassin's Creed skulle jag nog hoppat, men visst, finns ju de som gillar det.

Nivå 5 · Fuskare

Tycker du ska köpa AC och Ratchet and Clank. Har båda men spelar mest RaC just nu.

Nivå 4 · Lärling

Jag tycker Skate är så jä*la kul bara, men det krävs kanske att man gillar skating nåt sånär i alla fall.

Nivå 2 · Novis

inte resistance, köp Uncharted istället, de e svajnkul

Nivå 3 · Lärling

Mystiskt, konstigt, domedagen, världens undergång....... Ingen har sagt The Elder Scrolls IV Oblivion än.

30 Dec 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mystiskt, konstigt, domedagen, världens undergång....... Ingen har sagt The Elder Scrolls IV Oblivion än.

Så j*vla bra är det inte.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in