💬
Logga in
Fuska.se

Vilket Spel?

25 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

kabby vinner 20 fm för detta förslag om resident evil umbrella blabla.

GRATTIS!

Resident Evil 4 Wii Edition är mycket bättre än det. Fast du kanske redan har det på GC/PS2/PC.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #22
↗ till inlägget
↗ till inlägget

kabby vinner 20 fm för detta förslag om resident evil umbrella blabla.

GRATTIS!

Resident Evil 4 Wii Edition är mycket bättre än det. Fast du kanske redan har det på GC/PS2/PC.

det var så att jag fick skynda mig att byta för att blomberings grejen var slut på torsdag. och gameshop hade inte wii edition i lager.
15 Nov 2008
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips.

jag har:

the legend of zelda twilight princess

wario ware smooth moves

ssx blur

mario galaxy

spiderman 3

mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii)

dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas)

wii sports

och tony hawks downhill jam

väldigt tacksam för svar

Skate it

OBS: den som tipsar om det bästa spelet som jag tycker värkar intressant och kommer köpa det vinner 20 fm!

Nivå 4 · Lärling

Men shit att du tog Chronicles :angry: Du kunde ju ha bytt ditt Tony hawks mot Brawl eller mario kart :( .

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Men shit att du tog Chronicles :angry: Du kunde ju ha bytt ditt Tony hawks mot Brawl eller mario kart :( .

OBS! Denna tråd är gammal.

Detta betyder att varken Mario Kart Wii eller SSBB var släppta när tråden var aktiv.

16 Nov 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

Låser tråden då den är gammal och för att förhindra spam.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.