↗ till inläggetResident Evil 4 Wii Edition är mycket bättre än det. Fast du kanske redan har det på GC/PS2/PC.kabby vinner 20 fm för detta förslag om resident evil umbrella blabla.
GRATTIS!
Vilket Spel?
↗ till inläggetdet var så att jag fick skynda mig att byta för att blomberings grejen var slut på torsdag. och gameshop hade inte wii edition i lager.↗ till inläggetResident Evil 4 Wii Edition är mycket bättre än det. Fast du kanske redan har det på GC/PS2/PC.kabby vinner 20 fm för detta förslag om resident evil umbrella blabla.
GRATTIS!
↗ till inläggetjag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips.
jag har:
the legend of zelda twilight princess
wario ware smooth moves
ssx blur
mario galaxy
spiderman 3
mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii)
dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas)
wii sports
och tony hawks downhill jam
väldigt tacksam för svar
Skate it
OBS: den som tipsar om det bästa spelet som jag tycker värkar intressant och kommer köpa det vinner 20 fm!
Men shit att du tog Chronicles :angry: Du kunde ju ha bytt ditt Tony hawks mot Brawl eller mario kart :( .
↗ till inläggetOBS! Denna tråd är gammal.Men shit att du tog Chronicles :angry: Du kunde ju ha bytt ditt Tony hawks mot Brawl eller mario kart :( .
Detta betyder att varken Mario Kart Wii eller SSBB var släppta när tråden var aktiv.
Låser tråden då den är gammal och för att förhindra spam.