💬
Logga in
Fuska.se

Har Jag Blivit Knäpp?

216 svar · startad

Trådstartare #121

Näe... Men hon har inte blockat mig på den som hon har mest! :D

Fast jag kanske ska lägga av med att skriva till henne iaf, hon vill ju inte ens träffa mig!

Vad tycker ni?

Senast ändrad:

19 Dec 2007

satsa på ngn som gillar dig istället, håller bättre i längden

20 Dec 2007
Trådstartare #123

Ska jag inte ens ha henne som kompis? Men man kan ju inte vara kompis med någon som hatar en... :rolleyes:

Om hon nu verkligen hatar mig, dvs. Men om hon aldrig vill börja skriva till mig, så hatar hon nog mig...

det behöver inte stämma, jag har många kompisar som aldrig startar en kon. på msn (mest för att de inte orkar ;)) och sen du ju alltid försöka bli vän med henne om du vill. önskar dig all lycka, även om jag tror det är bortkastad tid

21 Dec 2007
Trådstartare #125

Och jag som trodde att jag redan var kompis med henne... :rolleyes:

Nu börjar hon ignonera mig och stå i, jag har säkert gjort nått dumt igen...

22 Dec 2007

skulle inte förvåna mig, men jag känner ju ingen av er så jag kan inte säga det säkert.

Trådstartare #127

Jag själv kan inte komma på vad jag gjorde för fel... :(

23 Dec 2007
↗ till inlägget

Ska jag inte ens ha henne som kompis? Men man kan ju inte vara kompis med någon som hatar en... :rolleyes:

Om hon nu verkligen hatar mig, dvs. Men om hon aldrig vill börja skriva till mig, så hatar hon nog mig...

Om hon hatar dig är hon inte din kompis, alltså kan du inte sluta ha henne som kompis. Lägg din tid på någon annan istället.

Trådstartare #129

Men det är så svårt... Nu verkar hon plöstligt glad igen, jag fattar inte... :wacko:

3 Jan 2008

jag tror jag gör,hon vet att hon har din uppmärksamhet och spelar på det. alltså, ge henne inte nöjet met det, tro mig det blir bara jobbigt

4 Jan 2008
Trådstartare #131

Men vad ska jag göra? :o Eller, jag fattar inte..

det du ska göra med just denna tjejen är....absolut....ingenting

5 Jan 2008
Trådstartare #133

Inte ens skriva till henne? :o Då förlorar jag ju en av mina få kompisar... <_<

6 Jan 2008

Så har hänt med mig med en gång, Jag chatta oxå med en tjej så börja helt plötsligt kalla henne taskiga saker....men nästa dag i skolan låtsades vi som inget hade hänt

↗ till inlägget

Inte ens skriva till henne? :o Då förlorar jag ju en av mina få kompisar... <_<

det jag menar är att du inte ska göra ngt åt saken.. snacka å sånt kan du göra, om du vill. men jag har alltid föredragit snälla polare framför elaka
Trådstartare #136

Så hon är i själv verket elak? :o Då måste jag verkligen sluta... Men det är så svårt! Varför? :(

Den andra tjejen verkar lite skum nu igen, hon har inte loggat in på flera veckor... Jag skulle prata med henne i fredags, men då hände nått jättekonstigt! Jag fick inte fram ett enda ord! :o Jag brukar ju alltid babbla på, men det gick helt enkelt inte att säga nått!

Senast ändrad:

16 Jan 2008

nervositet??? du kanske blev rädd att göra bort dig, undermedvetet liksom??

17 Jan 2008
Trådstartare #138

Jo, så var det nog... :P

Men nu har en lärare sagt att jag typ stör henne, så jag kanske bör hålla mig borta ifrån henne...

18 Jan 2008

vem f*n bryr sig om lärare, men om du blir tillsagd av lärare, hur mycket är du på na egentligen??????

Trådstartare #140

Asså, hon och jag är i samma stödgrupp, eller vad man ska kalla det, och hon är typ alltid där, vare sig hon har lektion eller rast...

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in