jag har nog aldrig sagt något i den stilen till någon så jag kan inte riktigt hjälpa dig, men om du ser ett bra tillfälle så kan du väl göra det
Har Jag Blivit Knäpp?
Jag frågade i alla fall om jag gör något fel, men hon sa nej... :wacko:
då gör du väl inget fel :) hon är bara lite blyg antar jag
MYCKET blyg... Kanske skulle hitta på nånting med henne i morgon, men vad kan man göra på en dryg halvtimme?
Jag har en riktig kompis som jag är med jämt,vi båda spelar Call Of Duty2 o.s.v.
Innan jag träffade han skulle jag försöka vara mer tuff klä mig i Fox Quicksilver och sådant men jag vågade inte ha på mig sånt när jag skulle till Rickard, han hade ärvt sina kläder från sin bror.
Men kallar någon mig nörd nu så kan jag säga ¨Vafan vill du?!¨ då hänger min kompis med så spöar vi dom så skvallrar dom så ringer dom hem så är det i mitt liv i skolan.
Nu är jag kompis med dom flesta utom tönt gänget då.
Jag vet jag förklarar dåligt kommentera inte please.
↗ till inläggetgå på ett cafe, fika.. prata och sånt..MYCKET blyg... Kanske skulle hitta på nånting med henne i morgon, men vad kan man göra på en dryg halvtimme?
promenad funkar också
↗ till inläggetJag har en riktig kompis som jag är med jämt,vi båda spelar Call Of Duty2 o.s.v.
Innan jag träffade han skulle jag försöka vara mer tuff klä mig i Fox Quicksilver och sådant men jag vågade inte ha på mig sånt när jag skulle till Rickard, han hade ärvt sina kläder från sin bror.
Men kallar någon mig nörd nu så kan jag säga ¨Vafan vill du?!¨ då hänger min kompis med så spöar vi dom så skvallrar dom så ringer dom hem så är det i mitt liv i skolan.
Nu är jag kompis med dom flesta utom tönt gänget då.
Jag vet jag förklarar dåligt kommentera inte please.
Har det nått med saken att göra? >.<
ontopic: Gå på bio, cafe, parken (?) eller nått i den stilen, nått som passar er. ;)
↗ till inläggetpå ca 30 min..?ontopic: Gå på bio
det ända man hinner på 30 min är att gå promenad typ:P btw varför bara 30 min??
För hon är inte berädd att offra mer av sin lediga tid utan vill åka hem och gömma sig så snabbt som möjligt (IV programmet har det så ___ soft, asså!).Promenad, jag tror inte att jag vågar ta ut henne på nån promenad, än mindre att hon vågar det. Fast det blev inget idag, på grund av:
Det var mycket folk i matsalen, det tog evigheter att komma därifrån.
Det satt andra i rummet hon var vid, vågar inte prata så mkt med henne då.
Hon fick sällskap av en lärare istället...
↗ till inlägget:(.. fråga ifall hon vill göra nåt ikväll då?För hon är inte berädd att offra mer av sin lediga tid utan vill åka hem och gömma sig så snabbt som möjligt (IV programmet har det så ___ soft, asså!).Promenad, jag tror inte att jag vågar ta ut henne på nån promenad, än mindre att hon vågar det. Fast det blev inget idag, på grund av:
Det var mycket folk i matsalen, det tog evigheter att komma därifrån.
Det satt andra i rummet hon var vid, vågar inte prata så mkt med henne då.
Hon fick sällskap av en lärare istället...
Kan inte få tag på henne på helgerna... Borde kanske fråga om hennes mobilnummer...
ganska bra idé, men vafan, en promenad är ju så oskyldigt det bara kan bli
Visst? :rolleyes: Hon kommer inte vilja följa med, och gör hon det kommer hon säkert springa iväg efter 10 minuter och gör hon inte det, så kommer hon se sig om med panikartad blick hela tiden. Hur kul är det?
alltså, jag vet inte? har aldrig haft problemet (är uppväxt med tjejer satt...) men ärligt, jag tror att du är rädd för att hon e rädd. och det är ditt jobb att vara "klippan" så get to it
↗ till inläggetGö de!Kan inte få tag på henne på helgerna... Borde kanske fråga om hennes mobilnummer...
Men när ska jag hinna det, och om jag frågar om hennes nummer, kommer jag inte få något svar!
Men vafan! Det är verkligen frustrerande att se dig skriva att hon inte vill vara med dig, inte vill prata med dig och så vidare och du ändå fortsätter med den här tråden! Snyt dig för f*n och fråga om hon vill ta en promenad någon gång, klarar du inte det kan du bara glömma allting och GÅ VIDARE I LIVET.
Asså nån, döda mig, jag är knäpp i skallen, HON SKREV NÅNTING!!!
Tusan vad glad jag blev! :D :D :D :D :D