💬
Logga in
Fuska.se

Har Jag Blivit Knäpp?

216 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Så ska jag sluta och prata med henne? Jag fattar inte...

Ne men inte för mycke bara
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #162

Ja, jag kanske babblar lite förmycket... :( Enligt henne iaf (tror jag). Men det är ju för att inte tråka ut henne.

30 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Ja, jag kanske babblar lite förmycket... :( Enligt henne iaf (tror jag). Men det är ju för att inte tråka ut henne.

Men det kanske är just det som tråkar ut henne... Du pratar kanske för mycke och låter inte henne prata..?
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag vet inte, lite för besatt, kanske... :(

Du har gjort en tråd om personen i fråga som numera är 22 sidor lång. Besatt kan nog vara ett passande ord.

31 Jan 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #165

Nu handlade inte tråden bara just om den tjejen, men du har nog säkert rätt. Jag kanske skulle softa ett tag?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Men det kanske är just det som tråkar ut henne... Du pratar kanske för mycke och låter inte henne prata..?

Asså, hon vågar inte prata. Hon svarar typ bara på vissa frågor och så...

Nivå 0 · Nykomling

stackars katt!

gå till en psykolog som kan hjälpa dig B)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #167

Psykolog? :rolleyes: Nej, skulle inte tro det.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

stackars katt!

gå till en psykolog som kan hjälpa dig B)

psykolog bara föratt han är kär..? låter lite konstigt..
1 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

ok men iaf om du ine vill det så fråga någon som kan mycket om sånt

Nivå 0 · Nykomling

Ja asså det är ju bara att tänka : bli inte arg bli inte arg...

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #171
↗ till inlägget

ok men iaf om du ine vill det så fråga någon som kan mycket om sånt

Men det är ju det jag gör. Jag frågar er på fuska! :D

↗ till inlägget
Ja asså det är ju bara att tänka : bli inte arg bli inte arg...

Tja, det är ju inte det som är problemet, läs lite på det senaste inläggen...

2 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

Katt, om inte en psykolog funkar så kan du prova en veterinär :lol:

men jag orkar tyvärr inte läsa igenom alla 23 sidorna så jag har inget mer att säga :(

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #173

Okej, jag gör en kort sammanfattning:

Det är två tjejer, A och B. Tjej A är nästa lite av en hycklare och jag tror att hon manipulerar mig på något sett... Men jag har lärt mig att strunta i henne.

Tjej B är mer hemlighetsfull. Hon är jätteblyg, och hon pratar knappt med mig på grund av det. Hon har inte chattat med mig på MSN på flera veckor, och när jag frågar varför, så svarar hon inte.

Problemet: Hur ska jag kunna få tjej B att vilja chatta med mig igen? Gör jag något fel?

Nivå 0 · Nykomling

vad har tjej A med tjej B att göra? och om du inte gör något, så kan du väl inte göra det fel, men försök prata med henne

3 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #175

Inget egentligen, men hela ämnet började med henne.

Jo, men tänk om hon tycker det är obehagligt att jag pratar med henne?

4 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

Försök att börja prata lite och så pratar du mer och mer liksom, och om du märker att hon inte gillar det på nåt sätt så slutar du helt enkelt prata, och det kanske är mindre obehagliglit om ni är ensamma. Jag är inte erfaren inom detta ämnet men det är mitt förslag

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Försök att börja prata lite och så pratar du mer och mer liksom, och om du märker att hon inte gillar det på nåt sätt så slutar du helt enkelt prata, och det kanske är mindre obehaglig om ni är ensamma. Jag är inte erfaren inom detta ämnet men det är mitt förslag

Eller så är det mer obehagligt när ni är ensamma... Hon kanske vågar prata mer när hon är med kompisar som hon känner?
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #178

Den enda kompisen hon känner är hennes bror && jag.

5 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag tänkte att hon kanske tyckte det var pinsamnt om hennes tjejkompisar (som hon tydligen inte hade några) tittade på när ni pratade

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #180

Hon kanske tycker att det är pinsamt om jag pratar med henne, ja, det har du rätt i. Andra kan ju faktiskt höra. Men jag tror att jag försöker bli ihop med henne igen och hon får panik. Därför ska jag försöka mig på en ny taktik, jag ska försöka säga till henne att jag bara vill vara hennes kompis, inget mer. Men hur ska jag hitta ett sammanhnag att få in det i?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in