Här är två grafitti bilder jag har gjort:
(e inte så bra för jag är nybörjare)
Här är två grafitti bilder jag har gjort:
(e inte så bra för jag är nybörjare)
http://img49.imageshack.us/img49/622/namnlsox7.png
PRO, som ni ser :)
EDIT: Gick inte att linka till den, så fick Prt scr istället.
Tog en Skiss som jag hittade på nätet och gjorde klart den i Photoshop :P
Jag gör inte graffiti själv darför blev den inte så bra..
http://i205.photobucket.com/albums/bb145/UAPnr5/SkissEdit.jpg
Snyggt, uap :)
Grafitti äger, men jag SUGER på det med penna å papper men e ganska bra med sprayburk å ica-vägg...
Jag beställde 2 Grog squeezer från highlights idag :) Ska ut å bomba direkt när dom kommer.
Ja har hållt på me Graffiti i ca 4år :D Men åkte fast för ett tag sen, så ja har tagit det lite lungt med det ;)
Idioter som ni förtjänar att sättas i fängelse.
Hatar Graffiti, det enda ni gör det är att förstöra. Gå och rita på ett papper istället.
Nej, vi vill inte.
fuck you odet
Tycker att det bara blir snyggare när det är klotter på nån grå vägg. Vem vill ha ett grått samhälle?
Graffiti är snyggt, men det är så j*vla fult när man ser det överallt, fattigt typ
edit; stavfel >.<
Grafitti är fint om man bemästrar konsten men tyvärr är det inte många som gör det. P12:or och personer i fjortisstadiet som låtsas vara coola/(idiotiska) och sprayar något random, som bara ser allmänt fult ut är bara störande. Grafitti är konst, inte kladd. Hur som helst anser jag det fel att använda grafitti på statens och för den delens andras byggnader. Hade nog utdelat ett knytnäveslag om någon förstörde mina ägodelar.
Den som bemästrar grafittins konst kan tjäna pengar på det.
↗ till inläggetHåller med, skrev en uppsats i skolan om graffitti (nationellt prov i svenska egentligen, man fick välja mellan olika kategorier), och skrev då att jag själv tycker att en nedklottrad gångtunnel är betydligt snyggare än en med tråkiga grå stenväggar. Men då ska det vara snyggt och bra gjort.Tycker att det bara blir snyggare när det är klotter på nån grå vägg. Vem vill ha ett grått samhälle?
Klotter däremot är bara fult.
En i våran skola fick måla grafitti på en vägg vid ingången till skolan.
↗ till inläggetEn i våran skola fick måla grafitti på en vägg vid ingången till skolan.
Kan ha varit för att skolan ville ha något snyggt vid ingången?
Jag gillar Grafitti om det är snyggt och bra gjort, Inte nåra fula random organ precis som här där jag bor...
Graffiti förstör pga att alla måste springa runt rita upp sträkgubbar o skriva massa tags med sträckade bokstäver, imo lämna inte huset med en sprayburk om du inte kan hantera den oO
↗ till inläggetJag kan kanske slänga upp en skiss i slutet på veckan.
Men jag är inte bra.. :P
Ehm.. vadå inge bra? Du är visst bra på grafitti :angry: :pinch:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in