Vill köpa ny speldator men vet inte vilken vill typ köra spel som bf2 bioshock dom nya half life spelen kanske dom nya spelen som kommer ut, datan ska ungefär ligga på 6000kr kanske 6500kr, undrar om ni vet en bra data vil inte köpa på internet.
Vill Ha Ny Dator.
inte på internet jag vill köpa en dator i en affär.
gå och prata med dom i affären då.
lycka till med att hitta en dator i typ Siba för runt 6000-6500 som klarar Bioshock ^^
↗ till inläggetKöp delar i butiker som är mest riktade åt datorer, sen sätter du ihop det.inte på internet jag vill köpa en dator i en affär.
Inget siba crap eller sånt!
Speldator (för dom 2006-2007 spelen) http://computercity.se/index.aspx?identifi...c3%a4ra+datorer
Om du köper ett 8800GT kommer du att klara alla nya spel bra, och de kommande ett bra tag också. Man kan spara in lite på processorn eftersom det inte är så viktigt i spel i dagsläget. Jag skulle nog dock kört på nya E8400. 2GB 800MHz minne räcker, även om du ska ha Vista. Moderkort går väl ungefär på 1000-1500kr. Det är de viktigaste delarna.
kommer bli över 6500 allt det där tillsammans med chassi, nätagg och annat.
Lol bara dåliga datorer kostar 6000-6500! :evil: :evil: :evil:
palla vara sån datanörd att man kan allt det......
↗ till inläggetUrsäkta mig, men kan allt vad? Om man gillar att spela spel så måste man ha en passande dator till dem, utan att någon som du kommer med påhopp som "datanörd".palla vara sån datanörd att man kan allt det......
"Palla vara sån fotbollsnörd så man måste kunna sparka på en boll", exakt samma idiotiska logik.
↗ till inläggetkommer bli över 6500 allt det där tillsammans med chassi, nätagg och annat.
Jag vet, men att få en speldator som ska klara de nyaste spelen och de han nämner blir näst intill omöjligt i den prisklassen.
↗ till inläggetSyftar du på mig? I så fall tycker jag seriöst att du är ganska korkad. Det jag skrev var ju egentligen ingenting, bara det mest grundläggande om datorer just nu. Men vad ska man förvänta sig av en P12'a som inte kan ens kan stava till dator?palla vara sån datanörd att man kan allt det......
Du får en budgetmodell som klarar Crysis på medium för 5000-6000kr om du sätter ihop det själv :)
behöver ingen hjälp nu har hittat ett par bra datorer...
Fick min dator för 4000:- som innehåller 2gb ram minne, radeon 8600, Amd athlon 64 x2 dual core processor 4200+.
Passar mer än utmärkt till alla spel, kör crysis på 50% high.
Satsa på det?
↗ till inläggetinte på internet jag vill köpa en dator i en affär.
Speldator för 6000 kronor i affär som ska kunna ta Bioshock? I sådana fall: dröm vidare. Använd sidor som Komplett istället.
↗ till inläggetJag håller med lätt!!!↗ till inläggetUrsäkta mig, men kan allt vad? Om man gillar att spela spel så måste man ha en passande dator till dem, utan att någon som du kommer med påhopp som "datanörd".palla vara sån datanörd att man kan allt det......
"Palla vara sån fotbollsnörd så man måste kunna sparka på en boll", exakt samma idiotiska logik.
du kan köpa lössa kompenter och lämmna in de hos psxcare där de sätter ihop det, tror att det kostar 500kr