Mitt nya rekord är typ 2 dagar och har inte fått meddelandet än, Jag vet att det beror på hur snabba moderators är men ändå 2 dagar! :angry:
Hur Lång Tid Tar Det För Dig Att Få Ett Meddelande Efter Du Har Skickat In Ett Fusk
ibland blir väl ett fusk godkänt efter en månad eller så, så 2 dagar är ingenting.
och "rekordet" för min del är väl 1,5 vecka eller så
↗ till inläggetMitt nya rekord är typ 2 dagar och har inte fått meddelandet än, Jag vet att det beror på hur snabba moderators är men ändå 2 dagar! :angry:
Skickar du in ett fusk så får du helt enkelt vänta tills det blir godkänt. Bara för att du klagar på att det går långsamt så kommer det inte att gå snabbare.
Administratörer och moderatorer bänkar sig inte framför datorn för att granska fusk bara för att någon eller några skickat in ett nytt fusk. Heller har dom inga skyldigheter att se till att medlemmen får ett meddelande angående fusket så snabbt som möjligt. Sedan har de flesta ett liv utanför internet, och ibland kan man helt enkelt inte vara inloggad tillräcklig länge för att granska fusk, eller ens gå in på sidan och kollla läget överhuvudtaget.
eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...
↗ till inläggeteftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...
Nja, skyldiga är dom ju inte. Bara för att dom har ranken "moderatorer" så är dom inte mer än vanliga människor, alltså är dom inga robotar som ska se till att det går fort. Såklart ska de se till att fusk, recensioner och nyheter granskas och att forumet hålls snyggt vartefter dom har tid och resurser till det. Men att dom ska vara skyldiga att fixa dom sakerna så snabbt som möjligt och att sätta fuska.se före allt annat tror jag inte på.
Som sagt, skickar man in fusk så får man väl helt enkelt vänta på en bekräftelse. Fusken granskas ju förr eller senare av en moderator, så jag förstår egentligen inte syftet med att skapa trådar kring detta.
:huh: 1,5 vecka, jag har inte varit medlem så länge så mitt reckord var nog LITE ynkligt :unsure:
Jag godkänner/raderar varje dag mer eller mindre, hur mycket de andra moderatorerna godkänner eller raderar vet jag inte.
Oftast ett par dagar för mig.
.
Brukar godkänna varje dag, det ska inte ta så lång tid. Någon sa en månad och det har aldrig hänt, alla fusk kontrolleras, alla godkänns inte, men de tas hand om.
↗ till inläggethåller med, moder datorer är ju till för sånt här. dom ska jobba röven av sig.eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...
EDIT
vadå ha ett liv? kan man inte gå in på fuska.se för att man har ett "liv"? det va nog det dummaste jag nånsin läst...det finns hur många som helst som är inne här varje dag(jag också) och har vi inget "liv" för det ? menar du alltså att bara för vi sitter vid datorn kan vi inte ha ett "liv"... vrf i h*lvete är man mod om man inte tänker vara inne på sidan? omg alltså..
@GunsNroses: moder datorer? :P
Får vänta en dag ca. Jag klagar inte, jag tycker moderatorerna sköter sitt jobb superbra.
↗ till inläggetvadå ha ett liv? kan man inte gå in på fuska.se för att man har ett "liv"? det va nog det dummaste jag nånsin läst...det finns hur många som helst som är inne här varje dag(jag också) och har vi inget "liv" för det ? menar du alltså att bara för vi sitter vid datorn kan vi inte ha ett "liv"... vrf i h*lvete är man mod om man inte tänker vara inne på sidan? omg alltså..
@GunsNroses: moder datorer? :P
Kanske lite överdrivet med att inte ha ett liv, men endå. Dom kanske inte pallar logga in varje dag för att acceptera alla inskickade fusk och anmällningar.
pallar man inte logga in så ska man inte vara mod....då förtjänar man det verkligen inte...men jaja det var väl inte det tråden handlade om(eller var det de....)
↗ till inlägget↗ till inläggethåller med, moder datorer är ju till för sånt här. dom ska jobba röven av sig.eftersom de är mods så har de ju en skyldighet att kolla de sakerna. har de inte tid så får de väl skippa moderator jobbet...
Lol det dummaste jag läst på ett tag.
Jobba röven av sig?Om du inte nöjer dig med deras insats,vilket jag tycker dom gör extremt bra så behöver du inte vara på sidan.Så om du inte gillar sidan så dra från den och kom inte tillbaka.Och "moder datorer" har också ett liv.Dom går också i skolan/universitet.Moderatorer loggar in när dom har tid.Dom skippar inte precis sitt jobb bara för att kolla igenom nå inlägg/trådar.
Så min åsikt är:Var inte på sidan om ni inte tycker om den.
OBS:Jag kommer säkert få en tillsägelse fast det var inget illa menat,blev bara lite sur :)