Asså jag vill göra en ny gubbe på horde sidan har bara en lvl 10 där .. lol.. men kan inte bestämma mej vad, så förslaget som vinner kommer väl jag vara, sen är det kul att se vilken class som är populärast på wow, själv så tror jag att hunter är det
Bästa Classen
Roligaste är rogue, fast det är inte så roligt att levla en sån... mest rolig i PvP
Roligaste är warrior, fast det är inte så roligt att PvP en sån... mest rolig i PvE
warrior har ganska nice dps så ja rösta på den, ja själv som har en warrior tycker att warrior både är roliga att lvla, pvpa och pvea me :>
Jadu själv tycker jag att alla classer är roliga men roligast är nog rogue/hunter
Min main är shaman men det är ganska tråkigt att va det i pvp, alldeles för mycket totems och för lite attacker
Hunter
nej man tröttnar på hunter säger alla :o
Finns inget roligare än en twink rogue lvl 19/29.. Men samtidigt så är warrior roligast att levla med. :)
Min röst faller då på Rogue.
Jag tog warrior. De är roligast på 70 när man har bra gear och kan göra något, annars är dom skit =(
Jag tycker inte warrior alls är roligt att levla, jag har snart levlat upp 3 warriors och jag känner inget för dom som jag gjorde när jag levlade min hunter/druid(Moonkin).
Ska du ha det roligt att levla, testa en balance speccad druid. Du kommer få dricka ofta, men det är faktiskt en upplevelse när man blir lite högre level och får massa med spelldamage =>
Jag väljer Hunter. De har sånt stort utbud av Färdigheter som kan användas till i stort sett allt.
druid.
Har inte wow själv, men jag tycker att hunter är roligast.
Warlock B) Warlock och sen Hunter, pets ftw.
Jag kör med Hunter;D
Priest är fruktansvärt kul på 70 imo, iaf som holy. Shamaner är roliga att lvla 40+ med dw och stormstrike. min Draenei Mage var hyfsat rolig att lvla oxå eftersom man blir den ultimata överlevaren :>
när man e rouge lvl 30+ och speccat subtetly det e skit kul :)
sen hmm kanske paladin elr warlock
warrior^^
↗ till inläggetHar dock levlat upp en mage till 70.Jag tog warrior. De är roligast på 70 när man har bra gear och kan göra något, annars är dom skit =(
Jag tycker inte warrior alls är roligt att levla, jag har snart levlat upp 3 warriors och jag känner inget för dom som jag gjorde när jag levlade min hunter/druid(Moonkin).
Ska du ha det roligt att levla, testa en balance speccad druid. Du kommer få dricka ofta, men det är faktiskt en upplevelse när man blir lite högre level och får massa med spelldamage =>
Vet hur det är med spelldmg :) Står fortfarande fast vid att en 19/29 rogue twink är roligast, samt att warrior på att levla!
Jag har bara en 70 Mage och en 25 Rogue så jag tog Mage, men någon class som är bäst finns inte riktigt, mages kan ju inte tanka så bra..
Shaman är ganska rolig... Men det kan bli lite tråkigt att använda totems hela tiden.