💬
Logga in
Fuska.se

Förutser Du Till "spelet 2008" ?

96 svar · startad

Nivå 4 · Lärling

Jag menar bara att både The Big Red One och CoD3 var konsollspel.

Men fortfarande så kan ju Treyarch göra bättre från sig denna gång kanske.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag menar bara att både The Big Red One och CoD3 var konsollspel.

Men fortfarande så kan ju Treyarch göra bättre från sig denna gång kanske.

Höhö, ja. EA kanske gör grymt nyskapande FIFA och NHL i år också.

Nej, men vi får hoppas på att det blir bra. Eller ja, inte för mycket. /Aircondition, PC-spelare

Nivå 4 · Lärling

Mm, och EA kanske ger upp sin strategi med att vara ett skitföretag och börjar göra bra spel.

20 Feb 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Mm, och EA kanske ger upp sin strategi med att vara ett skitföretag och börjar göra bra spel.

Ja, EA gör ju inte direkt spel, utan köper mest upp andra,

men de är ju ändå inte direkt kända för att "älska sina spelare".

Fast Army of Two kan kanske ändå bli nåt, eller?

21 Feb 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #45

Mm Bioshock2 skulle typ handla om hur och varför hela stället blev ödelagt "nästan", man vet att de var dom där "atoms" (tror dom hette så) som gjorde folk lite tokiga, genom girighet.

Fast f*n vad jag längtar till Hells highway, force unleashed, farcry2, mafia2, gta iv och battlefield bad company.

EA misslyckades som f*n med tex Fifa street 3. inte för jag gillar dom (för overkligt).

Nivå 4 · Lärling

Det var väl Adam som alla ville ha som gjorde att hela staden gick omkull ;)

Men jo BFBC också :wub:

22 Feb 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare

Bioshocks skapare (vad heter han nu igen?) ska ju inte vara med

och göra Bioshock 2, så det kan antingen bli toppenbra eller dynga.

Förresten, kommer Mafia 2 ut i år? O_O

Jag bara ÄLSKADE ettan till PC.

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #48

njaaa, vet inte riktigt, men jag fick bara ett attack och skrev alla spel jag väntar tålamodigt på dag in och ut. :D

Jo "adams" hette de , glömde bara bort de..

But enligt Play ee de värt att vänta på Gta iv, efter t.ex. de står så här: Allt som såg meh ut ifjol har fått en totalrenovering. Kastar man säg ur en bil i farten så gör man inte en kullerbytta för att sedan hoppa upp på fötterna, istället hånglar man asfalt lika illa som en olycklig Youtube-skejtare innan man blåslagen stapplar upp igen.

(de va ett exempel), samt man kommer kunna utnyttja polisen och hacka sig in i deras databas och sånt. och man kan ducka och blindskjuta som i GoW. (allt enligt Play)

Nivå 2 · Novis

Gta4 & farcry 2 tror jag på

Hoppas på ett nytt cs till pc

Nivå 3 · Lärling

COD 5

Senast ändrad:

23 Feb 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

COD 5

Hur resonerar du då? Det är ju "toppenutvecklarna" Treyarch som utvecklar spelet, inte Infinity Ward som gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Dock samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3, vilket säger ganska mycket. Att hoppas på ett nytt toppenspel är nog väldigt entusiastiskt. Men man får glädjas av att Infinity Ward kanske redan utvecklar 6:an i serien. I alla fall får de mer tid att göra ett bra spel till alla konsoler.
24 Feb 2008
Nivå 2 · Novis

Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P

25 Feb 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Grand theft auto och Rock Band ser ju jävligt bra ut, även Metal gear solid. Jag gissar på att GTA blir årets höjdare, med Rock Band hack i häl :P :P

Metal Gear Solid till 360 är väl ännu bara ett rykte, eller? :blink:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #54

Tror ni GoW 2 har en chans ??

Dom siktar mycket på multiplayer denna gång. (de gillar jag som kör GoW dagligen nån time på multi).

Btw: http://www.webhallen.com/prod.php?id=84549

Ps: Dom ändrar säkert realesen till 2009 nånting, just nu står det: 2008-11-28.

And: http://www.youtube.com/watch?v=27vVUFbUD4Q

Senast ändrad:

26 Feb 2008
Nivå 6 · Fuskare

Rockband och GTA 4.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, det är redan dementerat att det DEFINITIVT är PS3-exklusivt, så jag fatatr inte varför de ryktena inte kan dö. >_>

Men var i tråden står det att det måste vara årets 360-spel?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, det är redan dementerat att det DEFINITIVT är PS3-exklusivt, så jag fatatr inte varför de ryktena inte kan dö. >_>

Men var i tråden står det att det måste vara årets 360-spel?

Ja, detta är ju 360-forumet, så.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

COD 5

Hur resonerar du då? Det är ju "toppenutvecklarna" Treyarch som utvecklar spelet, inte Infinity Ward som gjorde Call of Duty 4: Modern Warfare. Dock samma utvecklare som gjorde Call of Duty 3, vilket säger ganska mycket. Att hoppas på ett nytt toppenspel är nog väldigt entusiastiskt. Men man får glädjas av att Infinity Ward kanske redan utvecklar 6:an i serien. I alla fall får de mer tid att göra ett bra spel till alla konsoler.

förlåt menade GTA IV *****!

Nivå 3 · Lärling

Africa...

27 Feb 2008
Nivå 4 · Lärling

Ofta ett sim spel för PS3 skulle slå så stort att det skulle bli GOTY 2008 ^^ LOL

Och vad ska man äns göra i spelet?

Leka Sims med djur?!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in