💬
Logga in
Fuska.se

Member Via Telefon

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hejsan, Jag har tänkt att beställa member via telefonen. Men det är en sak jag ej kan hitta i deras FAQ.. När det står "Wich phone number will you be calling from" Skall man även ha med Landsnummret? (46 För sverige)

tillexempel

46097028465

Nivå 0 · Nykomling

Antagligen, men om jag har rätt så kan man inte betala med telefon från sverige, det är typ bara canada, america å england. Om jag minns rätt^^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Antagligen, men om jag har rätt så kan man inte betala med telefon från sverige, det är typ bara canada, america å england. Om jag minns rätt^^

Yepp. Du har helt rätt.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Om man går på "Start a new subrscibtion" och väljer sverige så finns PayByPhone i alternativen. och ja. Jag har valt Sverige som land.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Om man går på "Start a new subrscibtion" och väljer sverige så finns PayByPhone i alternativen.

Maybe so, men när jag skickade ett litet brev och frågade om det fanns i swe sa dom "IT WILL NEVER COME, LITTLE SWEDISH SUCKER BOY!! MOHAHAHAH" Eller ja, dom sa iaf att det inte skulle komma :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #6

jaja.. men någon som vet om man måste ha lands nummret? pga av att man vet ju ej om telefon linjen ligger i sverige.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jaja.. men någon som vet om man måste ha lands nummret? pga av att man vet ju ej om telefon linjen ligger i sverige.

Läs mitt första inlägg ;)

27 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

det går att betala med telefon member. om det inte går varför går det för mig då <_<

28 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling

Om du kan betala med kredit kort är det mycket bättre vad jag tycker.....Men via telefon Weird :yucky:

1 Mar 2008
↗ till inlägget

jag körde bara med riktnummret och det funkade :)
2 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

jag körde bara med riktnummret och det funkade :)

Hur menar du? Använde du först riktnumret, sen ditt hem telefon nummer?

Senast ändrad:

låt oss säga att mitt nummer hem är 45678 och mitt riktnummer är 0123, då skrev jag 012345678

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

låt oss säga att mitt nummer hem är 45678 och mitt riktnummer är 0123, då skrev jag 012345678

Men när man söker på paybyphone på knowledge* då längst ner då står det ju i vilka länder det är tillgängligt än så länge, då står det, U.K, Canada, Germany, New zeeland och nån till, så då undrar jag hur du kunde ringa då?

Eller finns det redan i Sverige, fast dom inte har hunnit skriva det?

dom har väl inte hunnit ändra knowledge för man kan köpa det iaf

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Så om jag ringer, då får jag ett membership?

Så jag kastar inte bort 75kr på ingeting?

3 Mar 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så om jag ringer, då får jag ett membership?

Så jag kastar inte bort 75kr på ingeting?

nej du kastar inte bort någonting

4 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling Moderator

Men asså, vart är det man kopplas till vilket land? Är det Canada eller?

Och om det typ är i U.S.A, då när man ringer, måste man prata engelska eller?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Men asså, vart är det man kopplas till vilket land? Är det Canada eller?

Och om det typ är i U.S.A, då när man ringer, måste man prata engelska eller?

Tror att faktum är att dom pratar engelska medans du knappar in några nummer men engelskan är nog bra att ha för att förstå.
5 Mar 2008

du behöver ha papper och penna bara för dom säger en kod i luren på engleska dock så upprepar de den 4 ggr xd

7 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

jag gjorde det.

man skriver in riktnumret men inte landsnumret :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in