obs.välj max 3
mina är nog link från TP (besta grafiken),WW gilar den spesjela grafiken) och fuora sword (det är kul att vara fyra Link)
obs.välj max 3
mina är nog link från TP (besta grafiken),WW gilar den spesjela grafiken) och fuora sword (det är kul att vara fyra Link)
1. TP Link
2. Första Link
3. WW Link
Absolut A Link to the Past-Link.
Det ser ju ut som att han har rosa hår! :blink:
mina
:zelda tp
orcaina of time
-------------
↗ till inläggethan har ju det (tror jag)Absolut A Link to the Past-Link.
Det ser ju ut som att han har rosa hår! :blink:
tp så klart, 2:a kommer nog oot.
↗ till inläggetobs.välj max 3
så du vet heter det four swords alltså 4 swords inte foura sword vilket jag hört dig säga många gånger :rolleyes: :P
TP link absolut
sen kommer ocarina of time link
↗ till inläggetjag vet att det hetter four sword men jag stavade fel ;:↗ till inläggetobs.välj max 3
så du vet heter det four swords alltså 4 swords inte foura sword vilket jag hört dig säga många gånger :rolleyes: :P
ps.dom flästa sejer inte varför det e deras favo Link <_<
↗ till inläggetjag vet att det hetter four sword men jag stavade fel ;:↗ till inläggetobs.välj max 3
ps.dom flästa sejer inte varför det e deras favo Link <_<
OCH säger fel
jag tycker att mina är bra för dom har snyggast grafik B)
1WW
2TP/OOT
1. tp snyggast grafik
1. The Legend of Zelda: Wind Waker - Den speciella cel-shade grafiken gör att man nästan får en glimt i ögat. :rolleyes:
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Det första 3d Zelda spelet förändrade min spelstil. Fick det redan när det kom ut och har fortfarande kvar det.
3. The Legend of Zelda: Twilight Princess - Den grymma grafiken, spelkontrollen (Wii), och speciellt hästen (Epona :wub: ).
(4. Legend of Zelda: A link to the past - Har också den sen 'realese' dagen, gillar spelet i helhet men räcker inte för en första plats.)
1.TP Link
2.WW Link
3.första Link
De var de tre bästa men alla Link äger ju fett! B)
Jag gillar även WW link. Det ser så härligt tecknat ut.
↗ till inläggetJag gillar även WW link. Det ser så härligt tecknat ut.
jag tycker det ser ut som om han är en bebis och det ser ut som om han har en blöja när han kryper
ahhh nu var det sakt
TP har snygg grafik Men jag gillar PH Den är ganska cool
↗ till inlägget1. The Legend of Zelda: Wind Waker - Den speciella cel-shade grafiken gör att man nästan får en glimt i ögat. :rolleyes:
2. The Legend of Zelda: Ocarina of Time - Det första 3d Zelda spelet förändrade min spelstil. Fick det redan när det kom ut och har fortfarande kvar det.
3. The Legend of Zelda: Twilight Princess - Den grymma grafiken, spelkontrollen (Wii), och speciellt hästen (Epona :wub: ).
(4. Legend of Zelda: A link to the past - Har också den sen 'realese' dagen, gillar spelet i helhet men räcker inte för en första plats.)
Är du född -94 eller?
För då tror jag knappast att OoT förändrade din "spelstil"
om du fick det när det kom ut. Och du kan inte heller ha
ALttP sen releasen i sådana fall. Fast jag spekulerar bara.
Sen så handlar tråden om den snyggaste versionen av Link, inte om det bästa Zelda-spelet. :P
vad e det för skildnand om han är född 94?
↗ till inläggetvad e det för skildnand om han är född 94?
OoT kom ut 1998, var han född -94 skulle han vara
4 år då, lycka till att man har en "spelstil" då.
ALttP kom 1992, då skulle han inte ens vara född.
f*n vad jag whinar.
Han är säkert äldre än vad jag tror ändå.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in