Rubrik.
Var Kan Man Ladda Ner Sk. "skoj-virus"?
gör egna "skoj-virus"?
§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter.
§3.8 - Uppmana heller aldrig till något olagligt eller sprid andras uppmaningar om något olagligt.
Sen när blev Skojjvirus olagligt?
Vad är skoj virus?
Inte virus som försöker döda både dig och din dator?
typ ett program som säger "behöver du en mugghållare?" och öppnar cd-porten när man startar det
Eller skärmen delas i pussel bitar och rammlar ihop:D
↗ till inläggetFinns det? :DEller skärmen delas i pussel bitar och rammlar ihop:D
Kör en googling efter "Joke virus" eller liknande.
↗ till inläggetVarför e skojj virus olagligt?? :blink:§3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter.
§3.8 - Uppmana heller aldrig till något olagligt eller sprid andras uppmaningar om något olagligt.
Detta har inte med fildelning att göra ändå :student:
Det är inte olagligt att ladda ner bara olagligt att ladda upp :rolleyes: :visslar:
det är olagligt att både ladda ner och upp. det var som du sa för någon år sen. sen ändra dom till att båda va olagligt.
OBS det gäller bara att det ör olagligt att ladda ner om man gör det på typ piratebay och inte om man laddar ner typ här.
↗ till inlägget:lol:typ ett program som säger "behöver du en mugghållare?" och öppnar cd-porten när man startar det
Det satt fint.
Men annars så är det ju bara att söka på google.
Om ni hittar något kan ni ju skriva det här
//För-lat-för-att-googla-Luxaxix
jag har inte testat dom, för om min farsa hittar dom ligger jag (väldigt) illa till..