💬
Logga in
Fuska.se

Har Jag Blivit Knäpp?

216 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Men var inte deppad katt! fråga en gång om hon villgå på en promenad med dig, om hon inte vill så får du hitta en annan(som du säkert kommer) eller så går ni på promenaden och du kanske kan fråga henne om hons mobil nummer!

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #202

Vem bryr sig om någon promenad? Nej, men jag kanske kan fråga henne om jag får komma hem till henne. Men det kostar 60 spänn tur och retur, så det gäller att få nånting utav det...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Vem bryr sig om någon promenad? Nej, men jag kanske kan fråga henne om jag får komma hem till henne. Men det kostar 60 spänn tur och retur, så det gäller att få nånting utav det...

Det kan hända mycket på en promenad! Ni kan prata också kanske du kan få hennes nummer eller nåt..
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #204

Hon verkar så mystisk, hon blev jätteglad för en sak, men när jag frågade, så hadde hon plötsligt jättebråttom att logga ut.

Nivå 0 · Nykomling

Hmm.. konstig..

Hons morsa kanske kom in i rummet?

Hon kanske tycker sånt e pinsamt elr nåt? O.x Det problemet hade jag med mitt EX.'

Bjud ut hon...=D

Nivå 0 · Nykomling

få ut och få ut, lär känna flickan ordentligt först. en promenad på ett halvromantiskt ställe är guld värt!

var snäll, generös, fråga mycket, sen om du känner vibbarna kan du börja gå lite närmare så att händerna liksom stöter ihop lite. sen om hon inte protesterar mot det på någe vis så är det bara att försöka få tag i handen ;P

15 Feb 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #208

Jo, men jag kanske åker hem till henne nångång, om jag får för henne, det är ju lov och så nu... Och då gäller det att jag verkligen lyckas ta med henne på en promenad eller nått liknande. Om jag bara står det och glor, och sen åker hem, är ju 60 kr bortkastade.

Kanske skulke vänta lite med att träffa henne på "hemmaplan"... :lol:

5 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jo, men jag kanske åker hem till henne nångång, om jag får för henne, det är ju lov och så nu... Och då gäller det att jag verkligen lyckas ta med henne på en promenad eller nått liknande. Om jag bara står det och glor, och sen åker hem, är ju 60 kr bortkastade.

Kanske skulke vänta lite med att träffa henne på "hemmaplan"... :lol:

har du hennes nummer?

I sånna fall ring henne och fråga om ni vill fika eller nåt?

6 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #210

Nej, och skulle jag ha det så skulle hon inte svara i fall att jag ringde.

Nivå 0 · Nykomling

Hon kanske döljer nåt en djup hemlighet

7 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

Palla spela retro ist www.jchotel.reklam ALLTID ÖPPET

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #213
↗ till inlägget

Hon kanske döljer nåt en djup hemlighet

Det gör väl alla tjejer? Det går väl aldrig att få ur de någonting! :lol:
14 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling

jora, om man vet hur man gör... dock inget man lär sig över dan

17 Mar 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag är allmänt elak alltid, och ändå har jag kompisar, konstigt nog... fråga selene ;)

Har du läst serien "Herman Hedning"???? Låter som det... Jag gillar den ;)
Nivå 0 · Nykomling
JAA! det är ju klart!
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Palla spela retro ist www.jchotel.reklam ALLTID ÖPPET

Eh.. vad har det här med ämnet att göra?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in