💬
Logga in
Fuska.se

Guitarr Hero 3 = Drog?

27 svar · startad

Trådstartare #1

Idag spelade jag gh3 hos min kompis och efter typ en timme

så gick TV:n upp och väggarna började smälta.

Asså seriöst nu wtf?

Borde detta inte vara typ en varning på skit spelet.lol

Mm, visst är det freaky?

Det är lite äckligt, också.

Snälla säg inte att du posta upp ett så drygt och onödigt "Ämne" jag menar vafan...

För de första: "Borde detta inte vara typ en varning på skit spelet", Nej de är inget skit spel, väldigt populärt och framgångsrikt spel.

Och det beror helt på vilken TV man spelar på, min 42 tum Plasma TV gjorde inte mig "freaky" men min andra 52 tums INTE HD TV gjorde mig också "flummig",.

Trådstartare #4
↗ till inlägget

Snälla säg inte att du posta upp ett så drygt och onödigt "Ämne" jag menar vafan...

För de första: "Borde detta inte vara typ en varning på skit spelet", Nej de är inget skit spel, väldigt populärt och framgångsrikt spel.

Och det beror helt på vilken TV man spelar på, min 42 tum Plasma TV gjorde inte mig "freaky" men min andra 52 tums INTE HD TV gjorde mig också "flummig",.

lol jag spelade på en 42 plasma .. och jag menar inte skit spel med att det är skit

menar att denna "freaky" grejjen gör spelet ganska skitigt .. min kompis

ramla av stolen igår av att han spelade över 3 timmar .. lol

7 Mar 2008

Då tål han inte så mycket. Själv satt jag och spelade en hel dag och efter det ville jag bara ut på rockturné.

lol, detta har jag aldrig råkat ut för. det brukar inte vara så vanligt att man blir ''hög'' av att spela tv-spel

epilepsi?

väggarna började smälta? :wacko:

Ontopic:Japp han kanske inte tål så mycket.

Tanken av att man skulle bli hög av ett tv-spel känns lite rolig.

Enda som händer för mig är när jag sitter typ 1cm från tv skärmen och lirar på expert så när jag kollar bort så kan typ väggarna smälta i 1sek sen åker teven up i 1sek, fast vem f*n bryr sig :D

8 Mar 2008

Det blir så när man spelar, för att knapparna åker mot dig. Hjärnan tror att "väggen" rör på sig.

Det hände mig efter ca 5 timmar av intensiv Pro Faceoff mot mina kompisar.

jo det brukar bli så där..... såsigt eller vad man sak kalla det på väggarna :)

9 Mar 2008

Jag har en mellan stor TV i mitt rum. Kul när min klocka blir päron format! =3

Jag hade epilepsi förut(när jag typ var 7-10), då hade jag typ problem att kolla på en film i en biograf. Blev as illamående å fick typ en "Black-out" en gång under en film.

Senast ändrad:

GH 3 är knappast ett skit spel.. Om det är tråkigt så beror det väl på att den som spelar suger.. :huh:

↗ till inlägget

Jag hade epilepsi förut(när jag typ var 7-10), då hade jag typ problem att kolla på en film i en biograf. Blev as illamående å fick typ en "Black-out" en gång under en film.

Om man har epilepsi, så har man det typ hela sitt liv... -.-

När man får epilepsi-anfall så börjar man typ sprattla i golvet och dregla, man får det av "ljus", som när det blinkar i TV:en.

10 Mar 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

När man får epilepsi-anfall så börjar man typ sprattla i golvet och dregla, man får det av "ljus", som när det blinkar i TV:en.

Nej det var barn-epilepsi som kan försvinna med tiden -.-'
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Min pappa hade epilepsi när han var liten men det är borta nu.

26 Apr 2008

Hehe jag blev okså besatt satt och spelade typ ifrån 9 på morgonen till 12 på natten :lol:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in