Hej. Jag vill ha några onlinespel som man får levels i och som man kan ladda ned. Skriv bara de som är bra inte de som är tråkiga. Man ska även kunna gå runt med sin gubbe.
Spel Som Man Kan Ladda Ned!
↗ till inläggetPerfect world, fast det är ett jäkla stort spel. Kolla min tråd om det i webbspel forumetHej. Jag vill ha några onlinespel som man får levels i och som man kan ladda ned. Skriv bara de som är bra inte de som är tråkiga. Man ska även kunna gå runt med sin gubbe.
ja vet redan om Perfect World. Jag vill ha andra också. Så de e bara att skriva på :D
↗ till inläggetWarrock, silkroad (i silkroad e det alltid fullt), twelvesky (vet inte om det är kul, laddar ner det nu), maplestory, hero online, runescape och många mer. Jag har inte provat alla... Bara 5/6ja vet redan om Perfect World. Jag vill ha andra också. Så de e bara att skriva på :D
Här har du lite att välja på. ;)
Cabal Online
Nu blev jag Minifuskare^^
↗ till inläggetOMG grattis! :DCabal Online
Nu blev jag Minifuskare^^
(sry för off topic men ville ju bara säga grattis :))
Googla acclaim, på deras sida finns det spel!
Tack så mycket för alla spel. Och skriv gärna på ni som vet fler bra. Och juste... Grattis Raffed!
tibia, 9dragons, tricksteronline, tales of pirates online, knightonline,
tackar! Fortsätt och skriv på :)
Pedemaster, en perfekt tråd om google inte hade existerat men tyvärr så gör existerar det och... använd google plz spamma inte forumet.
// En sur forumit
Annars är flyff kul och maplestory
↗ till inläggetPedemaster, en perfekt tråd om google inte hade existerat men tyvärr så gör existerar det och... använd google plz spamma inte forumet.
// En sur forumit
Annars är flyff kul och maplestory
E dethär spamm? Jag frågar bara om onlinespel. Så om någon vet flera så blir jag glad om ni skriver in tack :D
det finns säkert över 100 såna här trådar här...du kunde ju kollat i dem först..sen finns ju internet som är väldigt effektiv när man ska söka efter nåt.
men jag tror inte det är spam direkt. det är ju enklare att göra en ny tråd än att återuppliva en 3-4månader gammal tråd bara för att säga : vet nån några fler? :P
då hade du antagligen minst fått en ts för onödigt inlägg.
vilken typ av spel vill du ha?
Scions of fate, http://fate.netgame.com/
ladda ner Perfect world! (4gb xD)
Gå in HÄR och välj mellan fantasy, modern och Si-fi. Sen gör du som på bilden (orkar inte förklara.)
ja vill ha helst ha mmorpg spel
Gå in där så hittar du massor, va inte lat nu. Se så iväg med dig nu.
download.com är en av de segaste sidor som finns :P ladda inte ner därifrån.
↗ till inläggetmm ladda inte ner där föresten, leta bara efter spel där som du sen googlar, sen försöker hitta den från nån annan site :Pdownload.com är en av de segaste sidor som finns :P ladda inte ner därifrån.
(Skulle ladda ner ett spel som jag skulle tipsa om men det tog 9 timmar och det va 900mb tror jag, så jag sket i det..)
www.acclaim.com
Klicka dig vidare till BOTS.
Jag har själv över 10 lv 100. Fett grymt spel.