💬
Logga in
Fuska.se

Belöning För Anmälningar!

54 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Hejsan!

Jag tycker vi ska ha att man får belöning för varje anmälan man gör t.ex. FM.Alltså kan man få 5-10FM för anmälning som Går Igenom. Alltså en anmälning som godtas.Detta för att minska spammet då kanske mer blir vaksamma efter spamtrådar och såna som bryter mot reglerna.Detta kanske inte är en sån smart ide men jag skulle vilja höra vad ni tycker om det.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

hehe då skulle man bli rik :) gillar iden.

Nivå 6 · Fuskare

Nja, bra idé, men det är någonting som typ inte "stämmer" riktigt...

Nivå 8 · Veteranfuskare

Nja, detta kan faktiskt missbrukas. Om man har typ två gubbar, så kan man spamma med den ena och anmäla med den andra.

Men jag diggar detta oxå! :D

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jo vars kanske det

Väldigt bra idé tycker jag 20 fm skulle vara en bra summa.

Nivå 8 · Veteranfuskare

20 FM?! Nej, det är för mycket! Typ 5 FM ska det vara, högst!

14 Mar 2008
Nivå 6 · Fuskare

Jo, 20 fm är lite mycket, men annars gillar jag det.

Nivå 4 · Lärling The Ghost!

15-20 fm

Nivå 4 · Lärling

Få belöning för att anmäla...Ni får ju det redan.

Varje gång ni anmäler en som bryter mot en regel, det leder ju till en varning i det fallet.

Då har nu ju fått en belöning på sätt å vis, för att han som blev varnad är ju ett steg närmre banning.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Då vill jag ha en Ferarri varje gång jag accepterar/nekar ett fusk.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Gerej tänk på hurmånga anmälningar modsen skulle få gå igenom´, anmälningarna skulle ökas me d typ 300% och då skulle typ 75% av dem vara , han varr jete spam!1

tänk på modenatorerna! och vad ska man ha alla funkamynt till, det är på en hemsida typ köpa viretuella saker...

Nivå 4 · Lärling The Ghost!

aa...det skulle bli jätte jobbigt för moderatorena (15-20 ingen bra idee krille)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Slopa "Fuska Mynt" överhuvudtaget, det hade varit ett stort steg för sidan enligt mig.

Nivå 6 · Fuskare

nej...då skulle en av de saker som göra fuska.se lite mer unikt än många andra sidor försvinna.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Nivå 8 · Veteranfuskare

FuskaMynt lockar ingen, enligt mig är det ändast till för att köpa bort varningar och få en fin bakgrundsfärg på pressen. Det blir så tråkigt om man inte har fuskamynt.

Man ska inte tjäna på att andra gör fel, det är belöning nog att folk lär sig.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Kom igen, det är låtsasmynt som endast lockar hit yngre användare. Rank är väl trevligt, men ett forum är till för att diskutera, inte leka affärsman.

Fuska.se är ju en bra sida, forumet helt okej, men saken fuska mynt gör forumet roligare.
15 Mar 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Fuska.se är ju en bra sida, forumet helt okej, men saken fuska mynt gör forumet roligare.

tycker jag också, för utan fm skulle nog inga köpa avatarer och sånt..

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in