💬
Logga in
Fuska.se

Priest /lock

18 svar · startad

Trådstartare #1

Tjaa. Nu vare ju så att mitt acc vart hackat. (70 rogue) så nu ska jag köpa ett nytt och vill veta vilken mellan Priest och warlock som är roligast och bäst :)

20 Mar 2008

Priest outdpsar warlocks i raids, men warlocks är OP, ta Warlock.. och som priest får du bara heala.. men som warlock får du inge partyn så snabbt

↗ till inlägget

Priest outdpsar warlocks i raids, men warlocks är OP, ta Warlock.. och som priest får du bara heala.. men som warlock får du inge partyn så snabbt

lol säger vem? Warlocks kan lätt utdpsa en priest i raids
21 Mar 2008

Tycker du ska ta lock...mycket bra i PvP och lätta att solo med.

Warlock ska du ta, Om du tar en Priest måste du i princip bara heala hela tiden -.-'

Warlock är bäst i PvP och om du ska köra Solo!

24 Mar 2008

Jag har en warlock, och jag får en party snabbt för att jag har SS. Men jag har aldrig sett en shadow priest som är i samma party bara holy priests.

skulle hellre vilja ha en Disc/holy priest än en warlock. men hellre en warlock än en Shadow priest, för att shadowpriests är inte så bra just nu imo.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

en kille som har sänkt Lady Vashj och tittat på dmg meter, om Warlocken har slackat eller om priesten är bättre gearad vette f*n, men priesten utdpsade warlocken

↗ till inlägget
↗ till inlägget

en kille som har sänkt Lady Vashj och tittat på dmg meter, om Warlocken har slackat eller om priesten är bättre gearad vette f*n, men priesten utdpsade warlocken

Jaha. Jag har sänkt Vashj, Rage Winterchill och Kael'thas, och jag säger att warlocks kan utdpsa en priest anyday

warlocks > shadow priests i pve

som hivee säger

Att hela är inte så tråkigt egentligen, rollade en priest för att jag var så uttråkad på att låtsas att det är roligare att göra dmg.

25 Mar 2008

att heala är soft.. i raids iaf.. i pvp är det också rätt kul... men jag skulle nog tagit en priest finns redan så mycket locks + det blir rätt tråkigt med lock...(alldrig testat priest så vet inte om det är kul eller så men ser rätt så roligt ut både heal o dps)

26 Mar 2008

Det är lätt o lvla med lock men det är soft o heala och så tker jag att man pwnar druider i pvp:P

sj tror ja priest... jag har en 70 lock och jag tycker han är dö tråking... det tar hur lång tid som helst på ta en mob. jo lock är väl något steg bättre på dps men skulle ta priest ändå. skit tråkingt att vänta ut sin motståndare av alla OT man satt på de. jag tycker bättre om en som kan göra snabb dps. typ rogue, warrior eller mage. de tycker jag mest om :)

↗ till inlägget

sj tror ja priest... jag har en 70 lock och jag tycker han är dö tråking... det tar hur lång tid som helst på ta en mob. jo lock är väl något steg bättre på dps men skulle ta priest ändå. skit tråkingt att vänta ut sin motståndare av alla OT man satt på de. jag tycker bättre om en som kan göra snabb dps. typ rogue, warrior eller mage. de tycker jag mest om :)

Bli destro? :/

Mest damage gör den som har bäst gear/skill , spelar ingen roll om man är warlock eller priest. Men skulle nog ha valt warlock.

27 Mar 2008
↗ till inlägget

Meningen med Dots är att du ska dota en mob, feara, dota en annan, feara, dota, feara. Göra så hela tiden. Om man räknar DPS på det sättet är Locks mycket bättre än priests.

Lock tar mer dps än en S priest så (y) för lock !!

Warlock, helt klart (affliction!!!!). Du kan farma primals i en timme utan att dricka och dom äger i PvP! DU kan säga hejdå åt oom för du kan bara dot, fear, dot, fear, life tap, drain life så har du dödat 3 mobs snabbt och har full mana

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in