nånting måste finnas där tror jag med,men det ska mycket till.MEN,om rymden är oändlig,så MÅSTE det väl finnas nånting.Men i alla filmer och sånt så är det typ sånna som är smartare,som invarderar och ser konstiga ut.Så behöver det inte vara.
Utomjordingar
jag tror att det finns aliens och sånt, och om några hundra år kommer det bli precis som på filmen världarnas krig, aliens kommer hit och har sönder allt med sina enorma okrossbara robotar...
Jag tror det finns liv i andra galaxer, vi kan ju inte vara ensamma... eller?
Dom kanske inte behöver vatten som vi människor. Det finns mycket som vi inte har en aning om!!
?! Man ska ju vara minst 14 år...så du vart inte döpt förens som fjortonåring eller vad då?
OT: Jag tror det finns annat liv än det som finns på jorden den här filmen tycker jag ger en liten blick av hur stor universum är
Soad_token
den där filmen är helt sjukt bra :cool: , funderar f*n på att visa den för klassen på fysiken
Jag läste nyligen att forskare kanske har hittat "slutet" av universum, men det är inte säkert såklart...
Jag tror att människan är bevakad av utomjordisktliv, som studerat oss och allt liv på jorden i långa tider, kanske miljoner år... Om utveckligen på en planet gick annorlunda till, kanske humanoider utvecklades mycket tidigare och kunnat utvecklat avancerad teknologi.
Det där är kanske lite fejkat! :P
Utomjordingar FINNS!
jag var på landet i Frankike och då brukar jag och morfar så på kvällen uta på altanen och kolla på stjärnorna och då kom det ett UFO som kom mot oss eller rättare sagt ovaför vårt hus (vi stod cs 2 meter ifrån) det kom snabbt snabbt snabbt! sen mot vårt hus sen rakt upp i luften sen poff var det borta!
detta är sannt
Var du säker på att det inte var ett flygplan, komet, eller nått liknande?
neuj, det var runt med gröna lampor runt det var ett starkt sken när det kom nära men sen försvan det upp i rymden
Jag kommer inte säga vad jag tycker om det du sa nu.. för jag skulle troligen bli bannad xD
↗ till inläggetHahaha...jag vågar inte heller säga va jag tycker om hans utalande xdJag kommer inte säga vad jag tycker om det du sa nu.. för jag skulle troligen bli bannad xD
Soad_token
tro inte på mig då
Vi borde ligga lågt för utomjordingar, tänk om de är fientliga, ska sno alla våra resurser och göra alla människor till slavar. :o
haha, tror ej det :P
↗ till inläggetdet här är chockande men....kolla upp i luften, ser du ett sånt där vitt fluffigt flygande kreatur? de va en sån du sågUtomjordingar FINNS!
jag var på landet i Frankike och då brukar jag och morfar så på kvällen uta på altanen och kolla på stjärnorna och då kom det ett UFO som kom mot oss eller rättare sagt ovaför vårt hus (vi stod cs 2 meter ifrån) det kom snabbt snabbt snabbt! sen mot vårt hus sen rakt upp i luften sen poff var det borta!
detta är sannt
för idioter: ett moln
nej! som om ett moln flyger mot ett hus å har gröna lampor på sidorna å sen poff så var det borta knappast ett moln
↗ till inläggetDe är nog ingen supersmart utomjording som skulle åka ända till jorden för att ha slavar! :PVi borde ligga lågt för utomjordingar, tänk om de är fientliga, ska sno alla våra resurser och göra alla människor till slavar. :o
Jag tror absolut att det finns utomjordingar.
Tvivlar på att vi är de ända i ett oändligt universum :o.
Eftersom att dom förmodligen har någon typ av "rymdfarkost" så
har dom väl mycket mer advancerad teknologi än oss eller något :P
Så dom kan mycket väl vara smartare än oss också..
technique.
håller med där..