och du är..?
Vad Är Ni Mest Känd Som På Fuska.se?
↗ till inläggetJETMonkey så klart! :ooch du är..?
Att muppa runt lite här och där. :)
↗ till inläggetaldrig sett dig förr.. :P↗ till inläggetJETMonkey så klart! :ooch du är..?
↗ till inläggetaldrig sett dig förr.. :P↗ till inläggetJETMonkey så klart! :ooch du är..?
Nu skojjar du allt :o
Tror inte många vet vem jag e fortfarande ;p
Vet faktiskt inte, någon som vet vad det kan vara (om jag nu e känd)
↗ till inläggetFör att göra avatarer?Vet faktiskt inte, någon som vet vad det kan vara (om jag nu e känd)
↗ till inläggetja det kan det vara ^^↗ till inläggetFör att göra avatarer?Vet faktiskt inte, någon som vet vad det kan vara (om jag nu e känd)
vad är jag känd som då?? :huh: ett allmänt klappträ eller?
Vad tycker ni jag är känd för :o
↗ till inläggetvad är jag känd som då?? :huh: ett allmänt klappträ eller?
Hang med kilt!! :o :o :o
↗ till inläggetFör att du är en arsenalnörd (:Vad tycker ni jag är känd för :o
Yeah, då är jag känd för att vara en ArsenalNörd, yaay
Ingenting, men snart kanske...
↗ till inläggetInget du ska vara stålt över nu när Man United sänkte arsenal så hårt! :)Yeah, då är jag känd för att vara en ArsenalNörd, yaay
Rövhål tror jag nog jag är mest "känd" för..
Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här.
Ingen vet vem jag är. :o
↗ till inläggetJo, det är du. Möjligtvis inte av de nya ungarna här, men det räcker att bara gå ett par år tillbaka så är du absolut en av de mest kända.Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här.
↗ till inläggetIndeed, kram på dig :)↗ till inläggetJo, det är du. Möjligtvis inte av de nya ungarna här, men det räcker att bara gå ett par år tillbaka så är du absolut en av de mest kända.Jag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här.
↗ till inläggetIndeed, kram på dig :)↗ till inläggetJag är inte känd överhuvudtaget. Ingen vet var jag kommer ifrån, eller vadfan jag gör här.
Jo, det är du. Möjligtvis inte av de nya ungarna här, men det räcker att bara gå ett par år tillbaka så är du absolut en av de mest kända.
Är du kvar?! :D
Wub på dig! :wub: