↗ till inläggetSå du tycker att varje elev med häng ska behöva släpa med sej ett skärp varje gång de ska äta?! :huh:Det är dåligt, då ska inte tjejerna ha på sig kjol tkr jag. I matsalen så borde det förbjudas, om det är tillräckligt många som tkr det är äckligt.
Får Inte Ha Häng!
↗ till inläggetDet är dåligt, då ska inte tjejerna ha på sig kjol tkr jag. I matsalen så borde det förbjudas, om det är tillräckligt många som tkr det är äckligt.
Varför ska tjejer inte få ha kjol, bara snyggt ju.
Jag har häng och jag tkr det är skönt.
Ja, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv?
↗ till inläggetMan ser ju det mera när man har häng.Ja, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv?
inte penis och
↗ till inlägget↗ till inläggetMan ser ju det mera när man har häng.Ja, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv?
Jag måste dock säga att du e fel på det lillevän, testa dra upp byxorna till max och sedan dra ner dem så att den främre delen sitter vid kallsong kanten och den bakre delen är ungefär halvägs ner till röven, sedan kan du säga när man ser penis mest, med eller utan häng.
dax att strejka? det gjorde min syrra när hon gick på min skola förr asså jag gick på en annan skola så hela hennes skola strejkade och fick 1 vecka ledigt fast dom strejka för nå annat
↗ till inläggetJa, hur j*vla skönt är det med byxor som skär in i röven då? Och hur snyggt är det om man ser kontur av penis och röv?
Har man för små byxor så.
Shit vad skall de göra dra bara ner de längre som nacho sa De kan inte tvinga dig att dra upp dem :)
Helt sjukt att inte ha häng. Alla säger ju att man ska ha sin egna stil. Men det kan man ju inte ha om han inte få ha häng.
I och för sig kanske det inte är så kul när byxorna är FÖR långt nere. En kille på skolan har byxorna så långt nere att man ser hans lår och hans hår på penisen...
↗ till inläggetMen, Dra upp byxorna era j*vla hiphoppers eller vad f*n ni är för något. Bonläppar. Bara småglin som tror dom är tuffa som har häng ner till knäna. <_<
Bara för att du har boxorna uppe vid navlen <_<
Inför skoluniformer så är alla nöjda.
Då slipper vi allt bråk om klädstiler etc. och sen är det snyggt.
Det är inte ens coolt att ha häng, det är oskönt, osnyggt och.. Vem vill se kalsongerna på en XX åring som försöker vara cool?
Inte jag iallafall.
Skoluniformer? Aldrig, jag skulle vägra ha på dig dem. Jag tycker man ska få klä sig i vad som behagar en själv. Ingen annan ska få bestämma.
Varför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :P
Haha Jaa :D
↗ till inläggetSkoluniform är till för att hindra mobbning. Många bli mobbade för att dom inte har dagens mode på sig.Varför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :P
↗ till inläggetEller för att dom kanske inte ha råd med dom märkes kläder..↗ till inläggetSkoluniform är till för att hindra mobbning. Många bli mobbade för att dom inte har dagens mode på sig.Varför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :P
↗ till inläggetEller för att dom kanske inte ha råd med dom märkes kläder..↗ till inläggetVarför ens bry sig? Lärarna skiter om vi har häng eller inte, Vi är ju i skolan för att lära oss inte bestämma hur man ska klä sig. Och jag tror att det hade blivit ett j*vla liv om Sverige skulle fixa skoluniformer :P
Skoluniform är till för att hindra mobbning. Många bli mobbade för att dom inte har dagens mode på sig.
Ja, det är det jag syftar på.