Ni är då inte lite mobbade.
admin: sätt avatarstorleken på 60*60 så man ser annat än bilder på forumet..
Ni är då inte lite mobbade.
det är bara i skolar kollektiv bestraffning är förbjudet ;)Att ge alla bestraffning för något som ett antal troligast inte har gjort är kollektiv bestraffning och det antar jag att Admin vet är förbjudet.
Eller...?
Nej avatar storleken 125x125 pixlar för att fira 100 000 inlägg!Ni är då inte lite mobbade.
skulle det vara roligt att bara se text sida in o ut?Ni är då inte lite mobbade.
(kanske lite överdrivet...)
Varför ska vi som inte spammat eller inte gjort regelbrott behöva lida för att andra gjort regelbrott?
det är ett a-s
Om Admin skulle skrivit det här imorn då..e det e skämt då..fast det kanske e ett skämt..
Är det sant så är det illa, har inte fått en varning, sen bara få en rakt av, är inte alls kul. Det är AS TRADIGT!!
jaa.om det e sant..Admin var inne typ en liten stund när jag var inne.då hade typ 5 st svarat på det här..han borde ha skrivit nåt..
April April...
självklart är detta ett Aprilskämt..
Den var faktiskt ett jätte bra skämt Admin...
Jaaa aDmIn dEt VaR dEt BäSta aPRILskäMMtet jAg NågonSin gÅtt På.
Phu... Där lurade du mig Admin :PVi har beslutat att samtliga användare på forumet kommer att få en varning inom kort. Detta då många regelbrott begås och vi vill hålla forumet rent. Så inom kort kommer ni alla ha en extra varning.
Vi hoppas därför på mindre regelbrott i framtiden =)
Attans nästa år ska jag lura dig allt om jag kommer ihåg det!
O, alla lurar mig. Bra skämt admin! B)
De som gick på de där är totalt blåsta... men det var ganska bra.. ;P
Det var tur att det var skämt
annars hade du blivit avstängd ja! haha ;)
Jag brukar aldrig gå på skämt..men jag var så upptagen så jag märkte att det inte var 1 April..Men ajg gick på det..Jaaa aDmIn dEt VaR dEt BäSta aPRILskäMMtet jAg NågonSin gÅtt På.
Jag gick också på det!
asså vi hade Kabaré igår asså..med klassen.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in