↗ till inläggetvet ej XD
är jag känd föresten?
nej..
↗ till inläggetvet ej XD
är jag känd föresten?
nej..
Moderator och titeln #10 legend ^^
Vet inte, tror ingen vet vem jag är typ. XD
Jag är lite känd ;O
Att äga sönder på Xbox 360 :D
↗ till inläggetNE ingen vet vemm du är. ;:Att äga sönder på Xbox 360 :D
men om du skulle vara känd så inte som det du tror.
jag är INTE känd.
Jag är känd för vissa och mindre känd för andra. Och hos dom som jag är känd för är jag väl känd för.. ehm. Nåt.
↗ till inlägget
Stämmer bra. Och väldigt nördig på alla plan med.
asså nördig på spel eller o.o ? XD
Vad är jag känd för?
↗ till inläggetinget ;:Vad är jag känd för?
↗ till inläggetFör att kissa på sig i skolan. :visslar:Vad är jag känd för?
↗ till inläggetJag är känd för vissa och mindre känd för andra. Och hos dom som jag är känd för är jag väl känd för.. ehm. Nåt.
Känd på ett positivt sätt, för mig iallafall. ...och så bra musiksmak på det. (A)
↗ till inlägget↗ till inläggetJag är känd för vissa och mindre känd för andra. Och hos dom som jag är känd för är jag väl känd för.. ehm. Nåt.
Känd på ett positivt sätt, för mig iallafall. ...och så bra musiksmak på det. (A)
Men äsch då :blush: Detsamma :wub: ^^
Jag är känd för... öhh... att jag är ny?
↗ till inläggetja :lol:Jag är känd för... öhh... att jag är ny?
JAG är inte känd alls
För att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet?
Soad_token
↗ till inläggetFör att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet?
Soad_token
Ohja ^_^
För mig är du dessutom känd för att tillhöra de seriösa i forumet, vilket givetvis är positivt :]
↗ till inlägget↗ till inläggetFör att alltid singera mina inlägg med "Soad_token"....och kanske att jag är relativt aktiv i debattforumet?
Soad_token
Ohja ^_^
För mig är du dessutom känd för att tillhöra de seriösa i forumet, vilket givetvis är positivt :]
Man tackar :) Skoj att vet att man inte uppfattas som en allmän pajas :P
Soad_token
Tja... vad tycker ni? xD
För att ha varit medlem på sidan i 5 dar och tro att folk hinner lägga märke till dig?
Soad_token
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in