Stor spoiler här nere
Jag har aldrig blivit så rörd av en story i ett spel. Mådde helt dåligt efter jag tagit kål på dwain. Jag ville ju inte ta död på någon egentligen.
Stor spoiler här nere
Jag har aldrig blivit så rörd av en story i ett spel. Mådde helt dåligt efter jag tagit kål på dwain. Jag ville ju inte ta död på någon egentligen.
↗ till inläggetSå kände jag efter attStor spoiler här nere
Roman dog
↗ till inlägget↗ till inläggetAhhh, jag bokade bär det var fullbokat så nu måste jag vänta en vecka :(
Skulle vilja spela nu och testa :(
Min kompis bokade när det var fullbokat och han skulle få sitt 1-2 veckor efter releasen. Men igår åkte han bara ner och hämtade spelet , det var inga problem. Testa det du.
Aa, men nu är det ju Valborgs saken eller så och då är alla affärer stängda så jag får nog vänta en vecka ändå, om jag inte får den om en vecka så åker jag dit och hämtar :D Men jag bokade från Games vet inte om det är samma sak där.
Är det någon som vet om man kan råna affärer isåfall hur?[/]
Det går inte på alla affärer men på de affärer som man faktiskt kan råna är det bara att gå bakom kassan och trycka på L2 (classical controlls) men annars så ploppar det upp en ruta. ;)
då kan inte jag ha så långt på mitt gta för Roman har precis friat... J*vla vad sur jag blev på Michelle (Karen) när hon tar knarket jag vill ju själv klart skjuta henne men nehe då det går inte :P
↗ till inläggetStor spoiler här nere
Man känner betydligt mycket mer sympati för alla karaktärer.
Jag gjorde ett bra val - jag dödade
PlayboyX istället. Varför? Därför att han gick bakom ryggen på Dwain. Kände sympati för Dwain som nyss kommit ut från fängelset så jag dödade PlayboyX istället. Inte nog med att han hade ett fint safehouse. Det jag fick var hela hans takvåning som safehouse, plus att man får tre livvakter av Dwain.
Dödade också
Playboy X
och lyckades rädda
Roman
:)
Dwayne känns liksom mer som en kompis, Playboy är bara nån knarklangare som har för mycket makt, hade dock låtit båda leva om alternativet funnits då Playboy gav fint betalt för sina uppdrag som för övrigt var rätt roliga... :/
Hmm, min kompis lånar mitt GTA, och jag får självklart spela hos han :D
Jag har tagit kål på
Ivan och Vlad
. Har inte kommit så långt som ni kanske märker.
BTW, varför har vi spoilers?
För folk som inte kommit så långt?
↗ till inläggetFör folk som inte kommit så långt?
Jaha, okej. Dum jag är. Snake, vad gjorde du med
Ivan?
? dödade du honom eller lät du honom leva?
Lät honom leva, gillade inte Vladimir...
Lät även en annan snubbe leva längre fram.
↗ till inläggets*tanS j*vla *******!
GJORDE ETT MISSTAG! JAG LÄT ROMAN
DÖ!
För alla som vill göra ett BRA val, läs den censurerade texten
Man möter i spelets gång en kille som kallas dimitri. Man arbetar med honom. Han förråder dig dock, och du vill få honom död. Han ringer och hotar dig under spelets gång, och t.o.m. kidnappar Roman(du räddar honom självklart). När du närmar dig spelets slut så kommer du göra ett uppdrag åt en "maffia"boss. Det går ut på att du ska lämna heroin till ett par ryssar. Du får välja mellan TVÅ VAL. Ett där du tar pengarna, du får 250,000. Ett annat där du dödar honom. Jag tog pengarna. Allt gick bra tills Roman och Mallorie skulle gifta sig, en hitman kommer till kyrkan och försöker döda Niko, men jag slår till honom och drar pistolen emot honom istället, men han hinner skjtua och träffar Roman, som dör. Jag tänker nu starta ett nytt spel, då jag tycker att spelet inte är värt spelas utan Roman, Kate är en hora som är pissed off på mig.. f*n OCKSÅ!
om du spelar om allt igen och dödar dimitri så dör kate istället för Roman
BTW, klarade ut det idag :D
↗ till inläggetJo, håller på med det nu, är snart där.↗ till inläggets*tanS j*vla *******!
GJORDE ETT MISSTAG! JAG LÄT ROMAN
DÖ!
För alla som vill göra ett BRA val, läs den censurerade texten
Man möter i spelets gång en kille som kallas dimitri. Man arbetar med honom. Han förråder dig dock, och du vill få honom död. Han ringer och hotar dig under spelets gång, och t.o.m. kidnappar Roman(du räddar honom självklart). När du närmar dig spelets slut så kommer du göra ett uppdrag åt en "maffia"boss. Det går ut på att du ska lämna heroin till ett par ryssar. Du får välja mellan TVÅ VAL. Ett där du tar pengarna, du får 250,000. Ett annat där du dödar honom. Jag tog pengarna. Allt gick bra tills Roman och Mallorie skulle gifta sig, en hitman kommer till kyrkan och försöker döda Niko, men jag slår till honom och drar pistolen emot honom istället, men han hinner skjtua och träffar Roman, som dör. Jag tänker nu starta ett nytt spel, då jag tycker att spelet inte är värt spelas utan Roman, Kate är en hora som är pissed off på mig.. f*n OCKSÅ!
om du spelar om allt igen och dödar dimitri så dör kate istället för Roman
Vem dödade ni av
Francis eller Derrick mcreary då? JAg dödade francis. Ville inte dda någon egentligen men tåg kål på francis för att han hade material för att sätta dit niko.
Dödade
Francis
för att det kändes moraliskt rätt på nåt sätt... gillar alla i den familjen utom han.
De va ett väldigt bra spel utom några småsaker som att de går inte att använda flygplanen, lite vapen jämfört med tidigare GTA spelen och det går inte att modda bilarna som i GTA SA. Det är dom dåliga sakerna annars är de de bästa spelet rockstar games någonsin har gjort. :cool:
Hur tar ni över korvkioskarna, jag skrämmer iväg ägaren med vapnet sen så kan jag bara plocka upp läskburkar och kasta på folk :S Michelle blev skrämd när jag råkade skjuta en glasruta med mitt vapen :rolleyes:
Måste säga att det är grymt bra, fysiken var konstig i början, men nu när man spelat ett tag är den grym. =D
Är på uppdraget med Jermaine.
det äger... jag har klarat ut det men jag tröttnar ändå inte på det
↗ till inläggetVa? Kunde man låta↗ till inläggetFör folk som inte kommit så långt?
Ivan?
Ivan leva?!
↗ till inläggetVa? Kunde man låta↗ till inläggetFör folk som inte kommit så långt?
Ivan?
Ivan leva?!
Vem är
Ivan
? Jag har glömt, jag minns att nån heter det men jag har glömt... :rolleyes:
↗ till inlägget↗ till inläggetFör folk som inte kommit så långt?
Ivan?
Va? Kunde man låta
Ivan leva?!
Vem är
Ivan
? Jag har glömt, jag minns att nån heter det men jag har glömt... :rolleyes:
I ett uppdrag man får av Vlad ska man döda Ivan, han är den där snubben som hoppar på taket.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in