💬
Logga in
Fuska.se

Ska Kanske Sluta Med Wow

20 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow.

Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen.

51 night elf druid

31 dwarf hunter

10 human mage

och massa små levlade.

hur mycket trår ni jag får för dem här?

MVH: jacob_96

400 spänn max

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

400 spänn max

håller med typ 400-500 kr
Nivå 7 · Fuskare

satsar på 350-400kr :)

Nivå 2 · Novis

Levlar du upp druiden till 70 och skaffar litte pvp-gear så blir det typ 2000 men annar nu typ 400 som dom andra säger.

6 May 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #6

ok tack för svaren men det var för litte då behåller jag acc men jag levlar kanske upp den då

moderatorer ni kan låsa tråden

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hej jag ska sluta med wow och undrar om någon vet nåt annat roligt spel som är likt wow.

Men anledningen till att jag starta denna är för jag ska ju kanske sälja mitt acc och undrar hur mycket man kan få för dem här levelsen.

51 night elf druid

31 dwarf hunter

10 human mage

och massa små levlade.

Som det ser ut just nu så är druids de bästa PvP-healarna. Så om du dingar upp den till 70, speccar resto, och skaffar healing gear så tror jag att du kan få minst 1000 för den. ;)

7 May 2008
Nivå 3 · Lärling

Hörde att Guild Wars e Ganska likt och det kostar inte i månaden och e typ lika bra (fast du kan bara vara människa, bättre grafik) ska själv börja när jag trötnat på wow =/

Nivå 6 · Fuskare

Jag spelar inte wow och har aldrig spelat men jag har för mig att det kostar 180k per månad så jag skulle sluta direkt... För mycket pengar

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag spelar inte wow och har aldrig spelat men jag har för mig att det kostar 180k per månad så jag skulle sluta direkt... För mycket pengar

det är ungefär 100 kr månaden.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Om man inte har råd till 100 kronor i månaden så borde man inte spela MMO's. Inget menat med detta.

9 May 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

51 night elf druid

31 dwarf hunter

10 human mage

och massa små levlade.

ja säjer 100 kr eftersom ingen vill köpa ett konto utan lvl 70 på då kan man lika gärna köpa ett nytt å välja själv va din char ska heta vilken klass hur den ska se ut etc etc + att de blir mindre skans att bli scammad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Om man inte har råd till 100 kronor i månaden så borde man inte spela MMO's. Inget menat med detta.

haha, håller med, har man inte råd med 100 kr i månaden borde man skaffa ett jobb eller sluta leva på a-kassa
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #14

jag har healing gear är resto och det men jag ska ju inte sälja ska bara sluta och kanske köpa game card då och då

12 May 2008

Ska bara säga en sak: du har internet anslutning och dator, men inte råd med wow, eh?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Ska bara säga en sak: du har internet anslutning och dator, men inte råd med wow, eh?

mor hans kanske betalar internet. Har du tänkt på det kanske?

13 May 2008

mm men ändå, 100 kr/månad e ingenting =P

Nivå 11 · Veteranfuskare

Inte för dig kanske. Men om man inte har råd med det så borde man försöka hålla sig till annat för att WoW slukar massa el och tid också.

14 May 2008
Nivå 4 · Lärling

wtf, vadå betalar du ditt gamecard själv?:S

15 May 2008
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

wtf, vadå betalar du ditt gamecard själv?:S

klart man gör morspojke... mina föräldrar stöttar då inte att jag spelar wow, så får iaf inte pengar av dom

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.