💬
Logga in
Fuska.se

Assassins Creed Fel.

8 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Tja alla! Är nu lite besviken, hopps det inte avspeglar sig i texten.

Har nyligen inhandlat Assassins creed, vilket jag velat göra ett tag, så jag installerar, sätter igång det, men innan så gör dom ju ett test för att se om systemet är kompibapelt med spelet, och jag har en relativt ny dator, men endå så får jag ett fel på min proccesor, "CPU's frequency".

Står att minimum är 1.90 GHz, har en HP Pavilion Intel ® Pentium ® 4 CPU 3.40GHz

3.40 GHz, 1.00GB RAM

PAE(Physical Address Extension).

Så vitt jag ser har jag över minimum, så jag startar spelet i tron på att det funkar endå.

Så startas det, det laddar till 64% sen crashar det, ojag måste re-boota datorn.

Någon som vet vad som ska göras?

Tack i förhnd, (=

Nivå 4 · Lärling The Ghost!

jag köpte också det för ett tag sen men då när jag installerat kom det upp en blå bild över hela skärmen men inget hände sen..

är det samma för dig eller??

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

Nej,nej. Jag kan installera det uan problems. det är när jag startar det som det laddas till 64% sen dör.

Nivå 4 · Lärling The Ghost!

hmm.. byt ut det på game lr eb gam asså där du köpte det.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Varför ska han byta ut spel? Det lär ju inte hjälpa.

Om du tar upp Aktivitetshanteraren, klickar på fliken "Processer", klickar egenskaper på Assassin's Creed.exe när du startar det, hur ser det ut då?

7 May 2008
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Varför ska han byta ut spel? Det lär ju inte hjälpa.

Om du tar upp Aktivitetshanteraren, klickar på fliken "Processer", klickar egenskaper på Assassin's Creed.exe när du startar det, hur ser det ut då?

ska se efter,

E: Hinner aldrig få upp och se efter, det crashar innan.

Senast ändrad:

är inte assassins creed minimum 3gb internminne?

8 May 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

är inte assassins creed minimum 3gb internminne?

Ne

1GB för XP och 2GB för Vista

13 May 2008
Nivå 0 · Nykomling

Här på denna hemsida kan ni titta om era datorer klarar av spelens rekomenderande och deras minimum: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srl

Assassin's Creed finns att välja där i listan ni kommer till. :kung:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in