Jag gilalr inte henne så mkt.
Hon bor i Jönköping, spelar fotboll i Hallby, 93:a.
En gång när Hallby spelade där jag bor, så skrek någon "Thank You!" åt henne och då kom alla föräldrar och
skällde ut han :D
Jag gilalr inte henne så mkt.
Hon bor i Jönköping, spelar fotboll i Hallby, 93:a.
En gång när Hallby spelade där jag bor, så skrek någon "Thank You!" åt henne och då kom alla föräldrar och
skällde ut han :D
Valfri fjortis kan sjunga likt henne.
Hon har bara fått ett skivkontrakt, ett namn som är åt h*lvete och en massa kåta fans.
↗ till inläggetDet är klart, varför ha en normal bild på henne när man kan ha en bild där hon är kokainpåverkad?Jag älskar hon lixom, bah! Har gjort en f*n-sida med henne, den är rätt så nice men den är under arbete.
Btw. Off-topic -> Är detta en bra bild på hon som bakgrund på sidan?
PS. Jag är serriös!
↗ till inläggetTackar. Hjälpte mig enormt!↗ till inläggetDet är klart, varför ha en normal bild på henne när man kan ha en bild där hon är kokainpåverkad?Jag älskar hon lixom, bah! Har gjort en f*n-sida med henne, den är rätt så nice men den är under arbete.
PS. Jag är serriös!
↗ till inläggetHahahaahaaa!!! Fyfan vad skojj du var där!!↗ till inläggetDet är klart, varför ha en normal bild på henne när man kan ha en bild där hon är kokainpåverkad?Jag älskar hon lixom, bah! Har gjort en f*n-sida med henne, den är rätt så nice men den är under arbete.
PS. Jag är serriös!
till och med en råtta kan sjunga bättre än henne.
↗ till inläggetNe, där har du fel ;)till och med en råtta kan sjunga bättre än henne.
Men hon suger. :)
Jag gillar henne inte, men däremot kan hon sjunga! :)
Finns många som har sjungit i den åldern och vart riktigt bra. t.ex Michael Jackson ( The Jackson 5. )
Ja nog allt är hon duktig på att sjunga. Dock suger ju självaste musiken.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in