Tja nån som kan tipsa mig om ett bra co-op spel?
¨
har redan:
Gears of war
Lego starwars 2
smackdown vs raw 2007
Tja nån som kan tipsa mig om ett bra co-op spel?
¨
har redan:
Gears of war
Lego starwars 2
smackdown vs raw 2007
Nej det är väl självklart att co-op spelaen inte är slut finns flera nya på marknaden som du inte har t.ex." Army of two "
Som har fått jättebra kritik. Eller så kan du vänta på " Gears of war 2 " Som ryktas komma ut snart." Halo 3 "Har okså ett co-op Spelarläge Som är riktigt kul :D . Men om du vill köra online skulle jag råda dig till att köpa " Call of duty 4 - Modern war fare "
Hoppas du fick några tips nu :)
Army Of Two ! Otroligt roligt.
ok får la låna det av en kompis da
Kane and Lynch: Dead Men.
Sjukt kul i Co-Op läge och har en fantastisk story.
Ja glömde nämna det som garone sa Kate and lynch dead men har nog en av spelhistoriens bästa storys Och har sjukt bra grafik :D
Kan inte hålla med om att grafiken är särskligt bra. ( En liten aning bättre än Hitman grafiken. ) Men det har sjukt häftiga effekter.
↗ till inläggetKan inte hålla med om att grafiken är särskligt bra. ( En liten aning bättre än Hitman grafiken. ) Men det har sjukt häftiga effekter.
Ja Bra effekter Hitman grafiken är helt okej :D
Fast gillar nog cod-4 Grafiken mer :)
köp Army of Two om du vill spela CO-OP :lol:
pröva köpa Monster Madness battle for Suburbia
de tycker jag är kul :lol:
Är Monster Madness of suburbia Ett nytt spel eller? :)
Inte särskilt, men det fick jätte dåligt betyg.
↗ till inläggetInte särskilt, men det fick jätte dåligt betyg.
Okej inget att satsa på då alltså.
↗ till inläggetKane & Lynch fick inte heller vidare bra betyg... Läste en recension där det bara fick en fyra. (Minns inte vars, tror det var Super Play... >_>) Recensioner på spel är ju bara åsikter, knappast officiella. Den enes skräp är den andres skatt, eller hur det är. :3
En Fyra är väl ett bra betyg Och kate and lynch dead men äger ! :D
↗ till inlägget4/10, inte 4/5. xDEn Fyra är väl ett bra betyg Och kate and lynch dead men äger ! :D
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in