↗ till inläggetDå ska du också utrotas.↗ till inlägget11..Jag är en 96:aJa, rätt mycket då..
jirachi22 hur gammal är du? (Undrar bara :P)
Speciellt när du skickar en massa PM med gaysex till mig. :(
↗ till inläggetDå ska du också utrotas.↗ till inlägget11..Jag är en 96:aJa, rätt mycket då..
↗ till inläggetDå ska du också utrotas.↗ till inläggetJa, rätt mycket då..
11..Jag är en 96:a
Det gör jag ju inte. Men 96:or är oftast väldigt mogna (åtminstone i Finland).
96:or är INTE MOGNA, du är en av dem som är påverkade av 96-viruset
↗ till inläggetPå vilket sätt är jag omogen?96:or är INTE MOGNA, du är en av dem som är påverkade av 96-viruset
↗ till inläggetJa, men det finns rätt många mogna 96 i denna värld, själv så tycker jag ju att Jag, jirachi och Tglarn är Mogna, vi har ju bra stavning, bara några få onödiga trådar?
Kolla xD Fortfarande tror du att stavning är allt :P
Du kanske inte märker det, men sättet du beter dig skriker "97 syndrom" ;) En person som inte led av syndromet skulle inte bli arg om denne blir anklagad för det och börja kämpa för att bevisa motsatsen- För de som inte lider av det behöver inte bevisa något.
97:or is the spawn of s*tan.
Klart man är med
MovieMe: Jag tror inte att stavning är allt Jag påpekar bara att vi har bra stavning, gör inte onödiga trådar..
Get that in your mind!
↗ till inläggetMovieMe: Jag tror inte att stavning är allt Jag påpekar bara att vi har bra stavning, gör inte onödiga trådar..
Get that in your mind!
Det faktum att du nämner stavning hela tiden säger allt...
↗ till inläggetFaktum är att stavningen inte är allt. Det finns många 14+ som stavar sådär, men dom är fortfarande inte jobbiga ...↗ till inläggetMovieMe: Jag tror inte att stavning är allt Jag påpekar bara att vi har bra stavning, gör inte onödiga trådar..
Get that in your mind!
Det faktum att du nämner stavning hela tiden säger allt...
Så hur är 96:or jobbiga?
Är jag jobbig?
↗ till inläggetInte vad jag tycker, men de där andra tycker säkert det.Är jag jobbig?
↗ till inläggetvad du är fjantig.Fuck off and die, nannanaananaaaa
KUNG.
↗ till inläggetDu tar första plats :)↗ till inläggetvad du är fjantig.Fuck off and die, nannanaananaaaa
KUNG.
Jag stör mig på folk som tror att dem är bättre än oss 96, bara för att dem råkar vara 15 år?, who really gives a fuck? Jag bryr mig för f*n inte om ni är 4 år äldra, jag kan ändå vara lika mogen som er?
Så sluta hacka på oss som är 95-97!
Kanske, men du är inte lika mogen som dom ^^
↗ till inläggetDu tar första plats :)
håller med syndikalist, roblox är värst
97:or är s*tans avkommor, hacka på dom inte på 95-96:or.
↗ till inläggetKAn du länka till nån onödig tråd jag har gjort?
nu ska jak ega dig litte gran http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=102377&hl=
95:or eger ju :D vi kann stava jete bra tyker jak ialafall!!!1!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!one!!!!!!!!!!!!!1!!!
Skoja, tycker att vissa 97:or är jobbiga men vad ska man göra åt saken? Låt dom va vad stör det er? Fast ibland kan det vara jobbigt med att typ nån som inte vet överhuvud taget vad tråden handlar om sen kommer han in och skriver nåt som typ "Jag vet inte :unsure: " eller så. 95:Or är faktiskt coola, jag tycker alla som är födda 1990-1999 är coola eftersom vi är dem som föddes i det sista 10 talet av 1000-talet :D Tänk vi är historiska om typ 1000 år till kanske nån människa säger "OH COOLA (på den tiden kommer coola betyda kolla)DEN SNYGGE ***** SPELADE VM FINAL I FOTBOLL I DEN HÄR ARENAN OCH HAN HETTE ARSENALGEEK I FUSKA.SE". :D