Nå? Vilket e snyggast? :huh:
Vilket Tier Set E Snyggast?
Inte det som ska komma iaf.. men gillar Gladiator helmen, med merciless shoulders, och resten ser man typ ändå inte, så T4 Helm, T5 shoulders, iaf på gnomes, på Taurens är T6 shoulders och helm svin snyggt för shoulderna är högre än hjälmen.. ser ut som en sköldpadda eller nå XP
Full S3 på Male Undead/Night Elf female.
Priest t6 lätt P:
↗ till inläggetPriest t6 lätt P:
Jag tycker Priest t6 är grovt missfärgad. < _ <
Smaken är som baken. *host*
Gladiator/Merciless/Vengeful är inget tier-set, men jag tycker T2 på warlock
Hunter tier6 på orc/tauren..
paladin t4/s1 på draenei female/ blood elf male
priest t6
↗ till inläggetJo, det är det, du vet väl antagligen inte vad ordet betyder dock :pGladiator/Merciless/Vengeful är inget tier-set, men jag tycker T2 på warlock
Det kan betyda, svårt att förklara, men en viss level av en sak.. typ >-<!
warlock t5
↗ till inläggetmen T3 är ju tier 3 och S3 är season 3, vengeful. visst är det ett tier set om man tänkar på vad tier betyder men så skulle det heta mer än season... vet inte riktigt hur jag ska förklara hur jag tänker :P↗ till inläggetJo, det är det, du vet väl antagligen inte vad ordet betyder dock :PGladiator/Merciless/Vengeful är inget tier-set, men jag tycker T2 på warlock
Det kan betyda, svårt att förklara, men en viss level av en sak.. typ >-<!
Warrior T3 - På Dwarf Male
Rogue T2 - På Dwarf Male
Shaman T6 - På Dranei Male
Priest T6 - På Human Male
Med flera.
Warrior t3 på human female med thunderfury of face of death
Hunter S3
Gnome Rogue med full T2 iz the shit
↗ till inläggetGladiator/Merciless/Vengeful är inget tier-set, men jag tycker T2 på warlock
Men man kan säga S1 S2 eller S3 om man är osäker vilken Tier det är (Eftersom season gearen ser likadan ut som tier gearen)
ps. färgerna är lite ändrade (så slipper ni som tänkte skriva de, skriva de)
t2 till rogue är f*n snyggt. Även t2 till palla. Sen gillar jag ´nästan alla shaman tier och mage t6
Warlock Tier6 på gnome hatten är ju underbar!
↗ till inläggetHåller med dig förutom att jag tycker t6 mages e fult som f*n :P iaf på vissa rasert2 till rogue är f*n snyggt. Även t2 till palla. Sen gillar jag ´nästan alla shaman tier och mage t6
Tier 6 :)
↗ till inlägget↗ till inläggetHåller med dig förutom att jag tycker t6 mages e fult som f*n :P iaf på vissa rasert2 till rogue är f*n snyggt. Även t2 till palla. Sen gillar jag ´nästan alla shaman tier och mage t6
Det är egentligen headet på t6 mage som jag gillar.