💬
Logga in
Fuska.se

Ikariam

289 svar · startad

Jag tror det var någon annan då.. Varför skulle han plundra dig?

InFlame, avd heter dy på iakriam?

Hur hittar man sabbast till sin kolloni, jag menar man måste typ gå till världen sen hitta sin ö -.-

nepp

övan för dina resurser så står där stadens namn invånare och dina handlings poäng (pilen med en 3 effeter så är det för mig jellafal) klika på stadens namn där så står där alla städer du har i ordningen som du grunda dem.

hopas det hjälpte

Senast ändrad:

Någon som säljer vin? 21:57 och heter kungahuset.

btw...hur säljer man saker för pengar och vad heter du på ikariam InFlames?

Men vafan nettoguldet går neråt med 538 per timme. =P

Hur gör jag för att dte ska gå upp igen ?

21 May 2008

Är inne på min andra koloni men min osmarthet fick mig att fixa den på ännu en marmor ö så nu måste jag köpa över 4500 kristall saker för att fixa min tredje koloni. :( Är det nån som säljer? Jag kan byta med marmor, svavel eller guld om det nu behövs för att göra det.

Mina städer har dom coolaste namnen :D Bakarstad (Huvudstaden), Bakarsala (första koloni) och min andra koloni som jag fixar nu ska heta Bakarholm :D Min tredje koloni ska nog heta Bakarvall som i Sundsvall :D

Btw, Garone InFlame vet mina cords och han har inte plundrat mig, MWAHAHAHAHHA ingen vågar ge sig på min gigantiska armé med hopliter :D Garone det borde väl stå vem som plundrade dig iallafall?

Senast ändrad:

InFlame gav mig aldrig hans kordinater eller namn i spelet.

Vad hette han som anföll dig då och vilka cords hade han?

↗ till inlägget

Då måste det vara en väldig slump att runt 30 minuter efter jag sagt mina kordinater till dig så kommer det en stor armé från en annan ö och plundrar mig. In any case, jag sålde mina kristallglas till någon annan medans jag trodde att du plundrade mig.

Idiot, anklaga ingen bara sådär.

Håller på att bygga en koloni nu :).

↗ till inlägget

nepp

övan för dina resurser så står där stadens namn invånare och dina handlings poäng (pilen med en 3 effeter så är det för mig jellafal) klika på stadens namn där så står där alla städer du har i ordningen som du grunda dem.

hopas det hjälpte

Ja, tack
↗ till inlägget

Någon som kan sälja vin till mig? jag erbjuder Kristall mot Vin!

Jag kan sälja vin mot kristall
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Då måste det vara en väldig slump att runt 30 minuter efter jag sagt mina kordinater till dig så kommer det en stor armé från en annan ö och plundrar mig. In any case, jag sålde mina kristallglas till någon annan medans jag trodde att du plundrade mig.

Idiot, anklaga ingen bara sådär.

Anklagade honom på samma sätt som du anklagar 97'orna att vara spammare. Idiot. ;)

↗ till inlägget

InFlame, avd heter dy på iakriam?

Gabben.

↗ till inlägget
Någon som säljer vin? 21:57 och heter kungahuset.

btw...hur säljer man saker för pengar och vad heter du på ikariam InFlames?

1) Jag heter Gabben.

2) Jag kan sälja vin till dig.

3) Du gör det via handelsstationen.

22 May 2008

Är det smartast att bara uppgradera rådhuset på sin kolloni?

Kan ni alla säga vad ni heter på ikariam?...

Själv heter jag elin1101

Amo

Simple.

Och ja, att uppgradera Rådhuset är ganska smart. I början iaf. Sen borde du skaffa fler byggnader och sånt när du fått stabilt med resursinkomst och så.

↗ till inlägget

Kan ni alla säga vad ni heter på ikariam?...

Själv heter jag elin1101

Bakar

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in