↗ till inläggetDom började falla redan på albumet Come Clarity.↗ till inläggetUsch, In Flames håller verkligen inte samma kvalité längre. Låter som en försämrad version av Metallica.
Kunde inte sagt det bättre själv. Så j*vla rätt.
Bästa Bandet Just Nu?
↗ till inläggetDom började falla redan på albumet Come Clarity.↗ till inläggetUsch, In Flames håller verkligen inte samma kvalité längre. Låter som en försämrad version av Metallica.
Come Clarity tyckte jag var rätt okej.
Tycker att lite äldre In Flames är så himla enformig. Reroute to Remain och Soundtrack to Your Escape var bra.
↗ till inlägget↗ till inläggetQueen :D
Jo dom var bra :)
Var? Dom är.
Sångaren är död.. så dom kan ju inte spela nu längre
Jo, jag vet allt det. Men Paul Rodgers sjunger ju nu. http://youtube.com/watch?v=YINK6iIjA_Y&feature=related
Jag tycker att Black sabbath och Guns n roses är bäst ;)
Children of boddom är helt okej :)
↗ till inlägget↗ till inläggetUsch, In Flames håller verkligen inte samma kvalité längre. Låter som en försämrad version av Metallica.
Dom började falla redan på albumet Come Clarity.
Tycker att lite äldre In Flames är så himla enformig. Reroute to Remain och Soundtrack to Your Escape var bra.
Om man verkligen vill veta hur In Flames egentligen låter då ska man lyssna på Lunar Strain, Clayman, Colony, Whoracle och Jester Race albumen.
↗ till inlägget↗ till inläggetUsch, In Flames håller verkligen inte samma kvalité längre. Låter som en försämrad version av Metallica.
Om man verkligen vill veta hur In Flames egentligen låter då ska man lyssna på Lunar Strain, Clayman, Colony, Whoracle och Jester Race albumen.
Det är några av de bra låtarna enligt mig, Men Låtarna ifrån Come,Clarity Albumet är nog de bästa :D
↗ till inläggetHelt okej band, dom har gjort en massa bra låtar, har nog inte direkt nån favorit låt med dom.Children of boddom är helt okej :)
↗ till inlägget↗ till inläggetHelt okej band, dom har gjort en massa bra låtar, har nog inte direkt nån favorit låt med dom.Children of boddom är helt okej :)
Jag tycker sångaren har för mycket dialekt. För mycket 'gurgel'.
Jag har Whoracel. Lyssnade ut det en gång och har inte lyssnat sedan dess. Varenda låt låter exakt likadant.
inte låtarna på comeclarity albumet dem tröttnar man aldrig på ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NcIAF1Mo_vY...feature=related
↗ till inläggetNah, Come Clarity är också rätt enformigt. Men långt ifrån lika enformigt som A Sense of Purpose eller Whoracle. All In Flames' musik är rätt enformig.inte låtarna på comeclarity albumet dem tröttnar man aldrig på ;)
Dem är i alla fall bra ;)
↗ till inläggetSisådär.Dem är i alla fall bra ;)
Mando diao tycker jag om ^_^
↗ till inläggetYah , det gillar vi!!Jag tycker att Black sabbath och Guns n roses är bäst ;)
Fyndigt namn förresten ;)
Linkin park :)
↗ till inläggetLinkin park :)
Inte för att vara ohövlig eller något, men hur kan du tycka Linkin Park är bra? Vad är exakt bra med dem?
Jag gillar " What have i done "Den är nog den bästa de andra är lite enformiga. ;)