Vilket halo är bäst?, jag tycker om halo 3 på Xbox
Halo?
Halo 1, Inte för att det är världens bästa grafik men storyn är grym :)
PS: Om du Gillar halo 3 så gör en tråd i xbox 360 forumet.
PS. Om du gillar Halo 3 så gör en tråd i Halo-foumet.
Jag skrev det nyss.
Jag avskyr Halo. Det är sjukt överskattat.
↗ till inläggetNej, du skrev att han skulle göra en tråd ibox 360 forumet, han sa i Halo forumet...Jag skrev det nyss.
Föresten finns det redan en sån här tråd, men för att slippa varning så säger jag Halo: combat evolved, helt klart skönast känsla.
Halo 2 äger sönder jag har varvat det på alla nivåer.
Ps jag vill testa det! :D
Halo 2 äger bland halo serien på xbox
jag röstar på Halo 1 för det är typ nåt knäpt med min skiva i halo 2
Halo 2.
Nackdelen är bara att pistolen suger. =/
nån som endast är ute efter fm?finns en exakt likadan tråd.
Halo 3 är ju såklart bäst... men halo 2 är också kul
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, du skrev att han skulle göra en tråd ibox 360 forumet, han sa i Halo forumet...Jag skrev det nyss.
Föresten finns det redan en sån här tråd, men för att slippa varning så säger jag Halo: combat evolved, helt klart skönast känsla.
jupp sry skrev fel där. Jag har ändrat mig lite Halo 3 har Bäst banor och fordonfysik så jag säger Halo 3 :D
Jag tycker nästan att halo 2 är roligare än 3. Men halo 3 är ochså roligt... Men halo 3 suger för att det bara finns till 360. varför gorde microsoft det bara till 360 nån som vet?
Men halo combat evolved är bäst!! Har klarat ut det 5 gånger lol XD
↗ till inläggettycker samma härJag avskyr Halo. Det är sjukt överskattat.
Jag skulle lätt skaffa Halo 3 och klara ut det om det fanns på Xbox.. Har klarat ut 1 och 2 så jag pallar ffs inte köpa ny konsoll bara för att klara ut hela serien.. Fast min syrra's kompis hade Xbox 360 så jag testade lite där.. det var sådär så jag röstar på Halo 2. ;)
jag tycker Halo 2 är bäst
halo 2 är bäst
JApp 2:an
Halo äger ju :)