↗ till inläggetDet var högst troligt en retorisk fråga.
de vet jag med men de va min också...
↗ till inlägget
Det var högst troligt en retorisk fråga.
Din fråga? Du har inte skrivit nån fråga..
Just nu är jag väldigt insnöad på As I Lay Dying (Y) och det gillar vi.
↗ till inlägget
Det var högst troligt en retorisk fråga.
Din fråga? Du har inte skrivit nån fråga..
nej men asså ett konstaterande... skrev fel... eller kanske änkte fel vet inte riktigt...
vet inte om fall out boy är direkt..men det är typ mer punk-rock
Falloutboy är emotional om jag inte minns fel?
nej >< inte det minsta. Men palla den diskutionen en gång till.
Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D
↗ till inläggetWooo! Jag tappade nyligen bort mig ganska rejält i Frail Words Collapse. Behind Me Lies Another Fallen Soldier och Song 10 är genialiska. Och man måste ju älska det sjukt kvicka dubbeltrampet i 94 Hours!Just nu är jag väldigt insnöad på As I Lay Dying (Y) och det gillar vi.
↗ till inlägget↗ till inläggetWooo! Jag tappade nyligen bort mig ganska rejält i Frail Words Collapse. Behind Me Lies Another Fallen Soldier och Song 10 är genialiska. Och man måste ju älska det sjukt kvicka dubbeltrampet i 94 Hours!Just nu är jag väldigt insnöad på As I Lay Dying (Y) och det gillar vi.
Man måste älska det kvicka dubbeltrempet i de flesta låtar :P han lär ju ha ticks (stavning?) i benen eller nåt xD
Ja, det är ett totalt underbart album det ^^ Men själv är jag fast i Shadows Are Security, helt underbart det med. Dock inte lika många genialsika låtar där om jag ska vara ärlig, men det är ju As I Lay Dying :D ^^
↗ till inläggetHan dog väll i aids?bohemian rhapsody <3
R.I.P freddie :/
↗ till inläggetKolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D
nice du e ju typ lika bra som jag(om inte bättre) har bara 2 frågor
hur länge har du spelat, och hur många timmar har du spelat låten?
själv tycker jag kamelot, dream evil, gamma ray osv. de äger... älskar dream evil med bok of hevy metal :)
↗ till inläggetvill inte vara elak, men det lät inte så jättebra =/Kolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D
Ser också ut som att du flyttar handen alldeles för mycket, jag kan hålla mig mellan 5-9 bandet. Försök hitta en annan tab.
så fort jag lyckas få igång webkameran så ska jag spela in lite när jag spelar.
↗ till inläggetJag har spelat lite gitarr sen typ jul och mer nu när jag fick min egna i maj (spelade på min systers förut)↗ till inläggetKolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D
Tja vad kan det va? ca 4 timmar på gitarr eller nåt :P Fast då har jag spelat annat också...
Jag lärde mig den först på bas.
↗ till inläggetJag har spelat lite gitarr sen typ jul och mer nu när jag fick min egna i maj (spelade på min systers förut)↗ till inläggetKolla när jag kör cant stop med RHCP på en aukustisk gitarr :D
Tja vad kan det va? ca 4 timmar på gitarr eller nåt :P Fast då har jag spelat annat också...
okey snabblärd? jag har lärt mig nothing else matter utantill men tog oxå 70 timmar för det skulle låte bra och kunna spela snabbt
Hmm, du funderade aldrig på att träna lite mer före du lade upp den? Okej, du kanske inte är dålig med tanke på hur lite länge du har spelat. Men jag skulle nog finslipa låten lite före jag lägger upp den ;)
Mycket oftopic nu.
Men denna låten Äger !
:)
Catract
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in