Är det värt att jag köper spelet Motorstorm eller ska jag vänta till 2:an?
Värt Att Köpa Motorstorm?
Har inte 2:an kommit redan? Eller kommer det snart? Jag har Motorstorm och tänker inte köpa 2:an tror jag. Det var inte sååå kul.
Nä. Lägg pengarna på typ Burnout: Paradise istället. Mycket roligare. :D
lägg pengarna på gran turismo 5 prologue istället!
gillar själv inte motorstorm.
Köp Burnout: Paradise eller Motorstorm: Pacifik Rift när det kommer.
wendos - har du ens burnout paradise -.-, verkar komma lite fjäsk..
Men jag tror inte motorstorm 2 kommer vara roligt heller, inte för min del.
jag tycker den var rätt bra jag tror jag ska köpa den,den är rätt billig
jag tycker du ska köpa det
↗ till inläggetjag tycker den var rätt bra jag tror jag ska köpa den,den är rätt billig
Fattar inte vf skitmånga skriver den till ett spel. Säger ni den äpplet också eller? Du är 13 (precis som jag) och borde kunna svenska. (Om du inte skolkat från svensklektionerna i 6 års.)
↗ till inläggetNej, men har spelat det. Rikitgt fint bilspel.wendos - har du ens burnout paradise -.-, verkar komma lite fjäsk..
Men jag tror inte motorstorm 2 kommer vara roligt heller, inte för min del.
Fint är det då inte. Men lite roligt. Fast demot kan inte jämnföra sig med burnout Revenge
gran turismo 5 :D
↗ till inläggetDet är rikigt snyggt, Burnout.Fint är det då inte. Men lite roligt. Fast demot kan inte jämnföra sig med burnout Revenge
↗ till inläggetFint är det då inte. Men lite roligt. Fast demot kan inte jämnföra sig med burnout Revenge
Gran Turismo: Prologue har väl 3-4 banor.
6 banor, både fram och bakåt.
En A-B-C Och S del eller vad den heter, glömt bort.
Vid 70 bilar.
Superroligt :)
Det äger! Askul spel , prisvärt , smakfullt :D
köp antingen Gran Turismo 5: Prologue, eller så väntar du till Motorstorm: Pacific Rift (2), den ska tydligen innehålla slitscreen för upp till 4 spelare! :D
Det som är bra med Motorstorm är väl grafiken? För det ser snyggt ut men när man kör så ser det väldigt overkligt ut tycker jag. Jag har inte spelet men har sett trailers.
det är 10 banor på gt5 prouluge (Obs sugger på stavning)
Jag har Race driver GRID å jag tkr det är rett roligt !! Köp det!
tack för alla svar :lol: