↗ till inläggetDärför att FF används oftare än FX (själv har man aldrig hört uttrycket)Den rätta och officiella förkortningen är FX, inte FF, varför skriver ni FF?
Ladda Ner Firefox 3 (sammanfogade Trådar)
neh, har heller inte hört FX, förutom TV-serien FX...
Det hetr ju FireFox, så alltså FF och ingen skulle fatta vad FX är...
Om man heter Anders Larsson, då är förkortningen/initialerna(?) A.L. Det är väl inte A.N eller?
14 miljoner ggr har det nu laddats ner...
Hur mycket tror ni det har kommit upp i nästa fredag?
säkert 20 miljoner, själv så gillar jag det klart
asså ja har en fråga om FF3 Hur får man upp en ny flik på samma sida? eller hur öppnar man en ny flik
ctrl+t
↗ till inläggetctrl+t
Tack för din hjälp :D
Man kan ju gå in på Verktyg -> Inställningar -> Flikar och sen bocka i "Visa alltid flikfältet".
Jag har laddat ner det.
jag med och det är jävligt bra!
inga klagomål hittils från min sida!
Jag har egentligen inga klagomål. Men jag har upptäckt några buggar. En av dom märker alla som laddar hem något.
# Downloadmagern går inte att rensa med knappen resna.
# FireFox står på i minnet även om man har stängt av det (Det kan bero på att jag använder XP Pro 64-bit).
Jag har lärt mig att älska adressfältets historiefunktion.
filhämtaren(antar att du menar den..) funkar fint för mig.
↗ till inläggetfilhämtaren(antar att du menar den..) funkar fint för mig.
Filhämtaren ja. Hmm, det måste vara en bugg som gör att det inte riktigt pallar 64-bit då <_<
Kan man inte rapportera buggar till Mozilla utan att bli medlem???
Det tenderar krascha ganska ofta för min del, iaf på PC. På Macen funkar det dock mycket bättre än förut - där kraschade FF2 flera gånger om dagen ibland. Hittills har FF3 aldrig kraschat på macen, men desto fler gånger på PC:n...
Vet någon om man kan ställa in textstorleken i FF, alltså textstorleken i menyer och sånt.
Mamma har nåt så extremt stor text i Windows och FF använder sig ju av samma textinställningar som i operativsystemet.