💬
Logga in
Fuska.se

Lekhörnan Läggs Ner

28 svar · startad

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
Trådstartare #1

Sommarens första större förändring är här och det är att Lekhörnan läggs ner. Ifall någon är intresserad så kommer jag att föra över alla trådar från Lekhörnan till ett gruppforum som någon har. Har du ett gruppforum (och är supermoderator/ledare) och vill ha trådarna så skriv. Först till kvarn gäller.

↗ till inlägget

Sommarens första större förändring är här och det är att Lekhörnan läggs ner. Ifall någon är intresserad så kommer jag att föra över alla trådar från Lekhörnan till ett gruppforum som någon har. Har du ett gruppforum (och är supermoderator/ledare) och vill ha trådarna så skriv. Först till kvarn gäller.

Min nyskapade grupp tack, http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=417

Vill alltså att du ska föra över alla trådar. :)

Trådstartare #3

Nu är alla trådar överflyttade till din grupp, Spamhörnan.

Nivå 8 · Veteranfuskare

KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler?

↗ till inlägget

Nu är alla trådar överflyttade till din grupp, Spamhörnan.

Man tackar.

↗ till inlägget
KAn man ge ut varningar i den gruppen? Om det finns nån som bryter mot fuskas vanliga regler?
Nepp.
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Nej eftersom att det är ett gruppforum. I ett gruppforum som gäller inte fuska.se's regler, utan det är Gruppforumets ledare som bestämmer där.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej eftersom att det är ett gruppforum. I ett gruppforum som gäller inte fuska.se's regler, utan det är Gruppforumets ledare som bestämmer där.

Så då kan jag gå med i alla gf och flooda sönder ställena? :o Utan att nån kan göra nåt åt det?
Nivå 10 · Veteranfuskare

Om regelbrotten inte är allt för allvarliga kan vi inte dela ut varningar.

I annat fall får ägaren av gruppen sparka ut denne i fråga ut ur gruppen.

Jag har vart med om ett par varningsutdelningar i gruppforum genom tiderna.

Nivå 5 · Fuskare

Så nu har Deni3rus grupp alla trådar ifrån lekhörnan ?, förövrigt så hadde lekhörnan mest spammtrådar. Men betygsätt avatar och se hur känd du är trådarna var bra.

PS: kommer du ersätta lekhörnan med något annat nytt forum Admin?

Nivå 11 · Veteranfuskare

Okej, bra att veta.

009400@ Nej, skulle inte tro det. Det håller inte.

24 Jun 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så då kan jag gå med i alla gf och flooda sönder ställena? :o Utan att nån kan göra nåt åt det?

Att du ens tänker tanken är pinsamt.

admin: Bästa förändringen på länge. Ska vi gå mot ett seriösare forum?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Att du ens tänker tanken är pinsamt.

Nej då.

tycker att det var bra att dem tog bort lekhörnan!

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

tycker att det var bra att dem tog bort lekhörnan!

Fuska.se hittat vägen till ett seriösare forum? Jaha, då kommer väll ett REP system också?
Trådstartare #15

REP-system lär inte dyka upp då erfarenheter från andra forum har visat att det inte fungerar så bra. Men fler förändringar är att vänta under den kommande månaden.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

REP-system lär inte dyka upp då erfarenheter från andra forum har visat att det inte fungerar så bra. Men fler förändringar är att vänta under den kommande månaden.

Ge några exempel?

spännande..

Nivå 7 · Fuskare

kan du ge en ledtråd till vad? ;:

Trådstartare #19

Inga ledtrådar ges... Fokus i år ligger dock på själva hemsidan och inte lika mycket på forumet som förra året. Det kommer att komma mer information om några veckor ev.

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Inga ledtrådar ges...

:(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in