Någon som spelar runescape?
Runescape
Det finns ett dedikerat Runescape forum, skriv där så kommer du säkert få fler svar.
Jag visste inte det!
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/Runescape_and_Tibia-f102.htmlJag visste inte det!
↗ till inläggetJag visste inte det!
men å var det väl bra att vi lärde dig det
ja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval:
↗ till inläggetCS och WOW???!!! Är du allvarlig? Runescape har sämst grafik och är tråkigt som f*n! CS och WOW betalar man för och de är mycket bättre.ja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval:
↗ till inlägget↗ till inläggetCS och WOW???!!! Är du allvarlig? Runescape har sämst grafik och är tråkigt som f*n! CS och WOW betalar man för och de är mycket bättre.ja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval:
Någonsin hört om smak? CS och WoW har ju inte heller direkt grafik att skryta med.
Man betalar för RS också om man vill spela som member.
Man får tycka vad man vill!
↗ till inlägget↗ till inläggetja klart alla spelar rs det äger cs,wow allting! :medieval:
CS och WOW???!!! Är du allvarlig? Runescape har sämst grafik och är tråkigt som f*n! CS och WOW betalar man för och de är mycket bättre.
Någonsin hört om smak? CS och WoW har ju inte heller direkt grafik att skryta med.
Dom har då bättre grafik en RS i alla fall...
↗ till inläggetjag spelar runescape!! gör du ?? vad heter du på runescape jag heter palla37 på runescape !!!Någon som spelar runescape?
runescape är ju bara lite kul men jag har glömmt mitt namn på det hehe <_<
Man betalar väl inte för CS eller?
köpa det sen är det gratis.
↗ till inläggetköpa det sen är det gratis.
Jaha, ni menar så...
*Host* Klart man betalar för det då *Host*
RUNESCAPE ÄGER JU!!!!! :medieval:
Jag har spelat slutade för ett tag sen dvs. 1½ år sen eller något sånt!
Vart så trött på att bara sitta och trycka på musen och grejer, så det var då jag insåg att Runescape hade tagit över mitt liv!
Har börjat lite att spela igen.Jag vet inte varför. :o