Tjena, tjena! Om 2 år blir det till att fixa moppe. Har räknat ut att jag kmr ha c:a 12 000 kr i min ägo då. Men det räcker inte riktigt till en bra crossmoppe ( begagnat är otänkbart ). Nån som har lite tips på bra sätt att fixa pengar samt när man kan börja sommar jobba ( är 13 år i skrivande stund ).
Moppestålar
Uhm, varför kan du inte tänka dig en begagnad? Finns ju begagnade för ca 10-13 tusen som är hur jäkla fina som helst och går jätte bra.
Köp en lott och hoppas på det bästa^v^
Nä men be dina päron om jobb.
↗ till inläggetBor i sthlm innerstad, måste alltid ut till någon förort. Plus att mina päron inte har någon bil..Uhm, varför kan du inte tänka dig en begagnad? Finns ju begagnade för ca 10-13 tusen som är hur jäkla fina som helst och går jätte bra.
jamen det är väl inget hinder för att köpa en begagnad?
Det blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare.
jag köpte en begagnad mt5 för 12000 den var as fin och gick as bra bara ca 4-5 mil härifrån
↗ till inläggetDet blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare.
Uhm, kör hem den? Du kan ju köpa den då du är 15
Underwar är du 15?
Trodde du var 13 :D
↗ till inläggetMan får inte köra moppe på motorväg o.O↗ till inläggetDet blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare.
↗ till inläggetMan får inte köra moppe på motorväg o.O↗ till inläggetDet blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare.
Gör det ändå. =D
↗ till inlägget↗ till inläggetDet blir ett stort problem när man ska frakta hem den. Jag själv tycker även att det känns säkrare att köpa en moped hos en moped/MC handlare.
Man får inte köra moppe på motorväg o.O
Gör det ändå. =D
Nej, då komemr farbror polisen.. o.o
Men sök sommarjobb på en kyrkogård, om du inte är rädd för sådana vill säja.
Jag bor i Stockholm.
Ut till gamla stan, drottninggatan, hötorget eller nånting, eller någon förort.
Kafeterior brukar söka anställda, och brukar ge löner på 50 timme till 13åringar.
Annars är det jobb hos trädgårdsmästaren Örjan hela sommaren.
sätt ut en skylt att du kan tvätta bilar ;:
↗ till inläggetär 14 men fyller 15 snartUnderwar är du 15?
Trodde du var 13 :D