↗ till inlägget
↗ till inlägget
jag är glad, jag hatar fuska.nu.
Och det var medlemen FaceLess som låste admins konto, Hackaren tog sig in genom Vice Adminen.
FaceLess är en moderator där för er som inte vet.
Hahaha! En moderator som hackar sidan! :lol: Deras admin väljer sina moderatorer med omsorg. :rolleyes: Senast när jag var medlem där så kunde man klicka på någon länk för att bli mod, men då skulle man vara över 15 år och ha typ 100 XP.
Katt, jag tycker inte att du ska yttra dig om saker som du inte känner till och heller ska du inte komma med något så idiotiskt som du gjorde utan källa. Dessutom kan jag upplysa dig om att medlemmar som blir moderatorer i dagsläget har förtroende inte bara från resten av administrationen men även från sajtens medlemmar också,
åldern och XP har inget betydelse längre. Dessutom var inte Faceless inblandad i hacket och diverse missbruk, så hur du har byggd upp det påståendet förstår jag inte riktigt. Hackaren har själv hört av sig till fl-net och erkänt.
@InTech: För att förtydliga så bör jag säga att alla administratörkonton och moderatorkonton både låstes och bannades av säkerhetsskäl vid tillfället då hacket upptäcktes så att inga fler obehöriga skulle kunna ta sig in och förstöra. Syftet var helt enkelt att hålla alla vägar till administrationen stängda tills ägarna av sajten vidtog åtgärder, som t.ex. stänga inloggningsfunktionen tillfälligt... vilket nu också redan är gjort för att under tiden förbättra säkerheten på sajten.