Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Varför valde du det du valde?
Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Varför valde du det du valde?
För att PS3 är bättre såklart! Därför röstade jag på PS3
Xbox 360, skulle tagit mycket längre tid att spara ihop till ett ps3.
↗ till inläggetXbox 360, skulle tagit mycket längre tid att spara ihop till ett ps3.
Håller med , PS3 är för dyrt
tyckre 360 är bätre än ps3 på alal sätt förutom 2 saker och det e att den låter för mkt och att ps3 har en blu ray spelare.
Ps3'n är kraftfullare.
Gillar båda, har dock ett Xbox360 för att dess exklusiva spel faller mig bättre i smaken.
Xbox 360 är ju mycket billigare ;)
Kolla mitt anledning i PS3 avdelningen, orkar inte skriva igen.
PS3.
360 PWNAR!!!!!! :gitarr:
Xbox 360. Av 3 anledningar.
1.Mycket billigare
2.Roligare spel.
3.Du skrev i 360 forumet vad vänter du dig för svar -.-'
Ps3, har alltid valt playstation före xbox!
Xbox 360 såklart, Bättre spel, Kontroller och det är billigare.
Xbox 360 blir det då det är mycket billigare.
xbox 360 biligare och bättre spel
oops... råkade ta Ps3 xD
men jag gillar 360 mest :)
Xbox 360
↗ till inläggetVad denna alsmäktiga Blu ray spelare som alla PS3 fans pratar om?tyckre 360 är bätre än ps3 på alal sätt förutom 2 saker och det e att den låter för mkt och att ps3 har en blu ray spelare.
OnT: Xbox 360, eftersom jag tycker dom har skönare kontroller, bättre spel (enligt mig.) och är billigare.
↗ till inlägget↗ till inläggetVad denna alsmäktiga Blu ray spelare som alla PS3 fans pratar om?tyckre 360 är bätre än ps3 på alal sätt förutom 2 saker och det e att den låter för mkt och att ps3 har en blu ray spelare.
OnT: Xbox 360, eftersom jag tycker dom har skönare kontroller, bättre spel (enligt mig.) och är billigare.
Jag är också trött på allt tjat om blu-ray, man ser ju knappt någon skillnad så vem bryr sig om den?
↗ till inlägget↗ till inläggettyckre 360 är bätre än ps3 på alal sätt förutom 2 saker och det e att den låter för mkt och att ps3 har en blu ray spelare.
Vad denna alsmäktiga Blu ray spelare som alla PS3 fans pratar om?
Jag är också trött på allt tjat om blu-ray, man ser ju knappt någon skillnad så vem bryr sig om den?
MEn vad är det för nåt? En DVD spelare?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in