💬
Logga in
Fuska.se

Ny Upgradering

28 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

vad tycker ni om den nya uppgraderingen där man kan öppna menyn när man spelar och samla troffer?

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

vad tycker ni om den nya uppgraderingen där man kan öppna menyn när man spelar och samla troffer?

Jag tycker den är bra, nu slipper man ju avsluta spelet för att kolla på meddelanden. Sen så låter trofé-'saken' väldigt intressant. :P
Nivå 7 · Fuskare

hur gör man för att få troffer?

Nivå 5 · Fuskare

Till och börja med heter uppgraderningen FirmWare 2.4. Mycket bra och nödvändig uppgradering för att göra kunden mera nöjd med produkten. (Blev jag alla fall ;) )

LÄNKAR:

http://www.gametrailers.com/player/35681.html Part 1

http://www.gametrailers.com/player/35684.html Part 2

Nivå 2 · Novis

f*n vad bra asså! Hoppas Sony fortsätter med uppdateringar så att Ps3 nästan blir lika bra som 360!

↗ till inlägget

hur gör man för att få troffer?

de finns kanske bara i 10 spel just nu. kommer väl några upptaderingar så det blir fler spel (upptaderingar skilda för alla spel)

förövrigt så väntar jag på att uppgradera, eftersom många säger att det blir överbelastat, och ps3an förstår inte det, så då laddar den ner en trasig firmware

3 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

några spel man kan få troffer på är pixejunk monsters o stardust

vill att det kommer till typ cod4 eller r&c tod kanske till devil may cry

du vet att man då måste spela om spelen? de stoppar fusk.

om man tex klarat de, så får man köra om de.

Förövrigt tog de bort 2,40 eftersom det var krångel med den.

5 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

har just fått en ny ps3 ju så jag måste ÄNDÅ spela om allt ;)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

f*n vad bra asså! Hoppas Sony fortsätter med uppdateringar så att Ps3 nästan blir lika bra som 360!

ehm... säg mig vad 360 har för funktioner som är bättre än ps3's?

jag är VÄLDIGT nöjd med 2.40 (det heter Firmware 2.40, inte FirmWare 2.4...), men jag varnar folk om uppdateringen, folk har ringt in och klagat på att deras PS3'or ar blivit "brickade" pga 2.40, och då har iof Sony dragit tillbaka 2.40 till 2.36 igen.

MEN SOM SAGT, vissa folk kan få deras konsoll brickade pga denna uppgradering!

6 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

brickade?

går ej att starta, och det är dåliga fps och sånt om man kommer in i xmb menyn från ett spel också har jag hört. ;p

Nivå 5 · Fuskare

Har inte uppdaterat än, har inte hunnit.

7 Jul 2008
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #14

de tog bort

10 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jo en den fick ju problem med sina ps3:or efter att ha installerat 2.40 men nu har ju 2.41 släpps och nu ska dom ju ha fixat problemen, får väl se om det är så.

Har den installerad och har inte stött på något problem än (peppar peppar...)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jo en den fick ju problem med sina ps3:or efter att ha installerat 2.40 men nu har ju 2.41 släpps och nu ska dom ju ha fixat problemen, får väl se om det är så.

Har den installerad och har inte stött på något problem än (peppar peppar...)

2.41 gör ingen skada. Du kan sluta peppa... :)
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Du skämtar?...

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du skämtar?...

Haha :lol:

PS3:an är ju bättre än 360 innan den ens hade släppts :lol:

Nämen, ps3:an är bättre även när den inte hade in-game XMB alltså den nya uppdateringen, nu är den bara ännu mer bättre.

jag är glad över att de tog till in-game XMB, det ger den ett steg närmare 10 poängaren.

och 2.41 är superbra :)

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

jag är glad över att de tog till in-game XMB, det ger den ett steg närmare 10 poängaren.

och 2.41 är superbra :)

Nu har den gått långt över 10 för min del :P

Håller med sjukt bra att dom fixade in-game xmb till oss, nu väntar man bara på home :rolleyes:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in