som enligt rubriken... varför pratar alla om age of connan?
Varför Är Just "age Of Connan" Så Himmla Stort I Data Forumet?
↗ till inläggetFör att Age of Conan är ett nytt spel, bättre en wow enligt mig.som enligt rubriken... varför pratar alla om age of connan?
Grym grafik, ja, Age of Conan är skit bra. Rekommenderar att du spelar det, men du måste betala en avgift varje månad. (Som i WoW )
↗ till inläggetsom enligt rubriken... varför pratar alla om age of connan?
För att det är ett datorspel, och detta är dator forumet. o_O
För att det är det stora samtalsämnet inom genren mmorpgs, som ingår i gruppen datorspel därav Datorforumet på fuska.se . Jag tror du har förståt ;)
↗ till inläggetOckså att stor del av forumet handlar om mmo's.För att det är det stora samtalsämnet inom genren mmorpgs, som ingår i gruppen datorspel därav Datorforumet på fuska.se . Jag tror du har förståt ;)
=))
Det är ju dator forumet... varför sitter ni då och pratar om "Age Of Connan" när det är ett spel >:( det är väll om datorer och program på dator forumet!
här i datorforumet diskuterar man allt som har med datorer att göra, t ex spel.
orka betala varje månad :(
säkert svindyrt som WoW också <_<
↗ till inläggetorka betala varje månad :(
100kr är inte så mycket egentligen.
↗ till inläggetJapp... inte SÅ mycket, och för den tillfredställningen är det värt det...↗ till inläggetorka betala varje månad :(
100kr är inte så mycket egentligen.
Det blir 1200kr på ett år, tänk vad mycket vettigare saker man hade kunnat köpa för det. Waste if money it is.
↗ till inläggethär i datorforumet diskuterar man allt som har med datorer att göra, t ex spel.
då skulle jag kunna sitta här i dator forumet och prata om valves spel! cs:s tf2 portal garrysmod... Dem blir flyttade!
för att de har ett eget forum nötskal <_<
Som dom andra säger.. Men iallafall så tänker jag inte köpa det.. väntar tills "Darkfall" kommer ut, verkar skit roligt enligt mig.. Inte som WoW / AoC .. Mycket mycket grymmare .. Fast ja, vissa gillar ju inte sånna spel..
www.darkfallonline.com för mer info !
Kan berätta lite, det är PVP överallt.. man levlar INTE sin character...
Man kan bygga egna städer / fort / hus / du kan göra nästan alla items så finns i spelet..
Verkar skit roligt !
↗ till inläggetSom dom andra säger.. Men iallafall så tänker jag inte köpa det.. väntar tills "Darkfall" kommer ut, verkar skit roligt enligt mig.. Inte som WoW / AoC .. Mycket mycket grymmare .. Fast ja, vissa gillar ju inte sånna spel..
Man kan bygga egna städer / fort / hus / du kan göra nästan alla items så finns i spelet..
Verkar skit roligt !
Verkar som en bättre grafiskt kopia av www.wurmonline.com
↗ till inläggetSom dom andra säger.. Men iallafall så tänker jag inte köpa det.. väntar tills "Darkfall" kommer ut, verkar skit roligt enligt mig.. Inte som WoW / AoC .. Mycket mycket grymmare .. Fast ja, vissa gillar ju inte sånna spel..
Verkar skit roligt !
Jag tycker Darkfall ser väldigt amatörmassigt och överentusiastiskt ut.
↗ till inlägget↗ till inläggetSom dom andra säger.. Men iallafall så tänker jag inte köpa det.. väntar tills "Darkfall" kommer ut, verkar skit roligt enligt mig.. Inte som WoW / AoC .. Mycket mycket grymmare .. Fast ja, vissa gillar ju inte sånna spel..
Verkar skit roligt !
Jag tycker Darkfall ser väldigt amatörmassigt och överentusiastiskt ut.
En grafiskt bättre kopia av Wurmonline som jag sa tidigare är vad det låter som enligt mig.
Dock kan man terraforma hela wurms värld.
↗ till inläggetInte lvla????? vad är då meningen???? Då kan man ju inte sitta upp till 4 på morgonen och äntligen lvlat en lvl och sen sova till 2 och fortsätta!!!!(Som när jag spelade Lineage 2Som dom andra säger.. Men iallafall så tänker jag inte köpa det.. väntar tills "Darkfall" kommer ut, verkar skit roligt enligt mig.. Inte som WoW / AoC .. Mycket mycket grymmare .. Fast ja, vissa gillar ju inte sånna spel..
Verkar skit roligt !