Tävling avslutad Sonicman vinner!
Sotw #3 [avslutad]
Raptomex var snyggast
Sonicman, har du typ gjort din i word? (wordart)
Zhark har blivit grymt mycket bättre på senaste tiden, så jag röstade på honom (och hans bidrag var snyggast).
varför är inte min med ?
↗ till inläggetoj förlåt mig jag lägger in den, jag hadde lite bråttom >.<varför är inte min med ?
Var inte så värst imponerad av någon av dom. Det fick bli Cookiesmasher.
röstade innan UAP's bild var med. Hade kanske tagit den annars.
Eftersom att man inte får rösta på sin egen så fick Rapto min röst. Älskar färgen och Reaper :P
Röstade Garkan eftersom färgerna i hans sig var mera tilltalande för min smak och för dess enkelhet, annars hade jag tagit Arako. De andra signaturerna vågar jag nästan inte se på, det händer lite för mycket på dom bilderna.
Arako GMV, riktigt snyggt ;)
Garkan den var snygg
Gillade kinaputts =) . Han fick min röst.
↗ till inläggetBara texten. Men i nästa SOTW kommer det inte att var Word text.Raptomex var snyggast
Sonicman, har du typ gjort din i word? (wordart)
jag tror sonicman köper tills sig votes.. ingen skulle vota för honom.. för en word/paint sak..
Wow! Och alla vill ha ett REP system, REP system är får sidor som är mogna, skulle detta var ett etcken på det?
Jag trodde att åtminstone en tråd kunde vara seriös, nästa SOTW så får endast dom som kan göra bilder vara med.
han kanske har gjort flera användare som han använder för att rösta.
Jag har sagt det innan och jag säger det igen, antingen fuskar sonicman eller så finns det ett antal som behöver stiga fram och bli dubbade till "Riddare av den dåliga smaken".
Jag röstade på Cookies iaf :wub:
↗ till inläggetdetta stämmer, man skickar in bidrag och om jag anser att dom är tillräligt bra för att vara med. DÅ är dom med, det finns ingen chans att övertala mig om ni inte skulle vara med, plus att jag kommer skicka ett pm tilbaka till varje person och säga om dom kom med eller ej ;)Wow! Och alla vill ha ett REP system, REP system är får sidor som är mogna, skulle detta var ett etcken på det?
Jag trodde att åtminstone en tråd kunde vara seriös, nästa SOTW så får endast dom som kan göra bilder vara med.
Tävlingen avslutad!
Sonicman vinner
Det är f*n inte sant, hur kan den sämsta vinna? :o Det luktar cheat hela vägen från lappland till skåne vafan!
↗ till inläggetEller hur, jag ska inte vara med i sånt skit om man får fuska..Det är f*n inte sant, hur kan den sämsta vinna? :o Det luktar cheat hela vägen från lappland till skåne vafan!
↗ till inläggetjag har kollat på alla bidrag så att dom inte är skräp, dom får inte vara med. t.ex. Sonicman får inte vara med mer ;)↗ till inläggetEller hur, jag ska inte vara med i sånt skit om man får fuska..Det är f*n inte sant, hur kan den sämsta vinna? :o Det luktar cheat hela vägen från lappland till skåne vafan!