💬
Logga in
Fuska.se

.:flyff Fly For Fun:. I Gpotato

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag är medlem på www.gPotato.com och jag hade velat testa FlyFF! Hur gör jag för att starta det då? Jag fattar det intenså jag behöver värkligen hjelp från en annan FlyFF spelare! ;: Så snälla hjelp mig!

Nivå 7 · Fuskare

har du laddat ner det?

Nivå 6 · Fuskare

Bli medlem på Gpotato först. Ladda sen ner Flyff från Flyffs hemsida. Installera flyff och logga in som vanligt sen :).

Blir det några mer problem så är det bara att fråga.

Nivå 6 · Fuskare

Och när du börjat spela så spela på Aibatt :P

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

STORT Tack! :lol:

↗ till inlägget

Bli medlem på Gpotato först. Ladda sen ner Flyff från Flyffs hemsida. Installera flyff och logga in som vanligt sen :).

Blir det några mer problem så är det bara att fråga.

Jo, Du skrev :"Blir det några mer problem så är det bara att fråga." Och det är bara det att jag vet inte var jag ska trycka för att ladda ned FlyFF på deras hemsida! Jag fattar inte vad det står. <_< Så kan du/ni skriva var jag ska trycka?
Nivå 6 · Fuskare

gissning..

http://flyff.gpotato.com/?m=download

12 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

Det har jag fattat, men vilken av alla Download-Knappar ska jag trycka på? :rolleyes:

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

det spelar ingen roll, du väljer bara ifrån vilken plats du ska ladda ner det.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

OK :thanks: , Funkar det på Windows Vista? Och vilken sida rekomenderar ni/du?

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

på cnet och filefront behöver man inte bli medlem så jag skulle ta någon av dom.

Nivå 6 · Fuskare

http://www.gamershell.com/download_23228.shtml

gamershell är oftast den bästa.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12

OK. Tack :thanks: Nu funkar det!!! Tackar!

13 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

Nu är jag i Lv 10 och undrar hur jag får ett djur som följerefter en! ;)

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Nu är jag i Lv 10 och undrar hur jag får ett djur som följerefter en! ;)

Lättast är att köpa ett men du kan få ett genom att mata ett egg med pet feed till det har 99.99 exp sen tar du det till en gubbe(kommer inte ihåg vad han heter)

OBS kom ihåg att pets inte kan attackra dom ger dig stats i vissa stats, står vilka på hemsidan

14 Jul 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

OK :thanks: Nu är jag i Lv 15 och det har kommit upp en text om en massa element. Jag har läst allting! Men jag fattar inte hur jag ska göra för få ett "Speciellt" Vapen!!! I den lilla text rutan om ellementen finns en "NEXT" knapp, men det hender inget när jag trycker på den. Hur ska göra för att få mit vapen?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in